Herkese merhaba. :)

Temizlikte yoğun hijyen ve pratiklik sevenleri yakından ilgilendiren bir konuyla karşınızdayım. Yakın zamanda Solo'dan bir kargo geldi ve Solo hijyenik temizlik bezini deneme fırsatı buldum. Deneyimlerimi siz değerli KScanlarla paylaşmak istiyorum. Keyifli okumalar...
Ürünün içeriği nasıl?

Ürün 20 adet çek-kopar temizlik bezinden oluşuyor. Oldukça rahat ve kullanışlı bir yapısı var. Deterjanlı ya da deterjansız kullanılabiliyor. Ben deterjanlı kullanmak istedim. Kesinlikle koku yapmıyor. Dokusu ise yumuşacık.
Hangi yüzeylerde kullanılabilir?

Ürün; salon, mutfak, banyo başta olmak üzere tüm yüzeylerde kullanılabiliyor. Yumuşacık dokusu sayesinde hassas yüzeyleri çizmiyor ve leke-kalıntı bırakmıyor. Tüm yüzeyleri pırıl pırıl yapıyor. Etkili temizlik ve hijyen sağlıyor. Size de temizliğin keyfini sürmek kalıyor.
Fiyat-performans dengesi nasıl?

Yeni bir ürün olduğu için fiyatı çok yüksek değil. Uygun fiyatlı pratik bir ürün. Stok yapılması gereken bir ürün bence. Hatta ben çeyizim için fazladan alıp stok yapmayı düşündüm. Çünkü hem üşengeç hem de tutumlu biriyim ve temizliği ekonomik ürünlerle kolaylaştırmayı seviyorum.
Temizlik bittikten sonra ne yapmalı?

Solo hijyenik temizlik bezi yıkanır, durulanır ve tekrar kullanılabilir. Doğa dostu bir ürün olduğunu yeniden kullanılabilir olmasından anlayabilirsiniz. Ayrıca hemen de kuruyor. Kolayca kuruduğundan koku vs. yapmıyor. Temizliğin Solo halini çok sevdim!
#HijyeninSoloHali
#SoloSolo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
güzel bir yazı olmuş.
güzel bir yazı olmuş teşekkürler, solo markasını bende çok severim bana her zaman kaliteli gelir. :) #HijyeninSoloHali
Solo yu bende severim ve kullanırım bilgiler için teşekkürler 😊
@xKimMiyimx solo güzel marka da pahalı biraz bu yüzden tercih etmiyorum
Soloyu severek kullanirim gercekten cok kullanisli
Teşekkürler solo solo sooolooo
Eline sağlık güzel paylaşım olmuş.
Güzel beğendim alacam bu bezden tv ekranı için
Teşekkürler🌺
Çok güzel bir yazı, teşekkürler
Solosolo hijyenik çok hijyenik bezbez
Koku yapmıyor olması güzel.
Pahalı olmasa alınır
Emeğe sağlık teşekkür ederim
Hijyen vazgeçilmezimiz
Güzel yazı teşekkürler
Çok iyi tasarruf için ideal
gerçekten fark yaratıyor @Solo
Çok kullanışlı galiba
Solo solo solo solo candır
Bu bezler işe yaramıyor
Denemek lazım
Güzel paylaşım olmuş
Kullanirmaz
Nerde satılıyor
İyiymiş
Kapitalizm böyle bir şey işte
Kullanıyorum zaten
Güzel paylaşım
Denemek gerek ☺️
Güzel bir inceleme!
kullanılır