Hepimiz, evimiz tertemiz olsun istiyoruz ama bazılarımız ne yaparsa yapsın istediği o sonucu bir tür
Alışveriş & Hediyeler Evinin “Efsane Temizlik” ile Tanışmak İstediğini Gösteren 5 İpucu! (Sayfa 4) Vim Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2226 Evinin “Efsane Temizlik” ile Tanışmak İstediğini Gösteren 5 İpucu! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
hayatmematmeselesi Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Temizlik diyince benim başım dönüyor yorumlara bak 1 0 Yorumla
kendihalindebiri1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Vim harika bir marka severek kullanıyorum 1 0 Yorumla
gÜVERCİNKAnadı Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Vim kullanmıyorum çünkü temizlik yapmıyorum oley 1 0 Yorumla
Ay_karanligi07 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Denemek isterim.. Görüyorum ama denemedim henüz 1 0 Yorumla
Oryantalhanim Takip Et Xper 5 Yaş: 51 +1 yıl Vimle gitsin reklaminda istemsizce oynuyorum 🙃 1 0 Yorumla
efkardağıtan Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Güzel bir ürünmüş. Tercih edilebilir aslında. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
305Cevap
Temizlik diyince benim başım dönüyor yorumlara bak
Denemeye gidiyoruuuummmmm
Çocukluğumuzun temizlik ürünü.
Harika bir bilgilendirme yazısı olmuş.
Reklam müziği güzeldi ama
Evet harika gerçekten çok memnunum
Hiç sevmem temizlik falan yq
Çamaşır suyu yeterli oluyor 😂
Vim tabiki harika bir malzeme kaliteli
Araba temızlıgınde kullanıyorum basarılı 👍
@Vim ipuçlar için teşekkürler 👍😊
Vim markasını deneyeceğim faydalı bir bence
ev temizliği möihmmmmya aasasf
Teşekkürler Beyaz sirke bana yeterde artar
Denemek lazım ne diyeyim denemeden
İçerik güzel olmuş elinize sağlık
Paylaşım için teşekkürler
Eski marka yeniden hayatımızda ne güzel
Bilgilendirici paylaşım olmuş teşekkürler
Vim iyidir çocukluğumuzun dererjanı
Bütün Deterjanlar Bende Var
Temizlik işi zor gerçekten
hiç kullanmadım ama denenebilirr
güzel içerik elinize sağlık
Güzel içerik ellerinize sağlık
Tabiki en iyisi her zaman VİM
😎👍
Vim harika bir marka severek kullanıyorum
Evim yok ne yazıkki ya of of
Hiç kullanmadım bi denemek lazım
Vim çok kaliteli ve iyi bir marka
Aynı ben. Bendebunları hissediyorum
Süper bir paylaşım olmus 🤌🏻🤌🏻
Vim kullanmıyorum çünkü temizlik yapmıyorum oley
Vimleyin ne yaptığınızı bilin
Denemek isterim.. Görüyorum ama denemedim henüz
Vimle gitsin! diyilmiş 😁
Kullanan var mı denemek istiyorum bende
Temizlik çok yorucu geliyor yapmak
Temizlik önemli bir şey dikkat şart
Vimle gitsin reklaminda istemsizce oynuyorum 🙃
Deneriz kullanmadık ama bakalkö
Tencereleri parlattt gıcırt
Benim yaptığım temizlikten memnunum 🤣
Yeni bir temizlik yeni bir gün harika.
Tâbi ki Vim kullanıyoruz teşekkürler Vim
Vim kullanıyorum memnunum 👍🏻
Maalesef çalıştığım için hepsi mevcut🤫
Alıp Denemek lazım aslında teşekkür ederim
Süper ipucu tskler ,,,,,,
Temizlik 🧹 bir ev için en önemli şeydir
Vim diye bi marka mı varmış?
Elinize sağlık çok güzel olmış
Daha önce kullanöamıştım deneyeceğim
Kullanan var mı? Bilgilendire bilir mi?
Güzel bir ürünmüş. Tercih edilebilir aslında.
Güzel bir içerik, teşekkürler
Hiç denemedim şu sir gibi bı ürün galiba
Güzel içerik olmuş ellerinize sağlık
son zamanların en iyi temizlik ürünüdür.
Tecrubeler konusuyor buyrun sdsd