bana sormak yerine okuyabilirsin yukarıya bir soru değil okuma metni bırakmışlar bunun cevabını yorumlarda değil yukarda bulursun ayrıca gayet sakinim sinirlenicek bir durum yok ortada genel tavrım böyle
sohbet etmek isteme şeklin bu şekilde mi😂 düzgün bir şekilde sohbet etmek istediğini dile getirseydin sert tavır göstermezdim bian hesap sorar gibi nesi yararlı diyince ister istemez tavır aldım kusura bakma sende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
454Cevap
Temizlik imandan gelir 👳🏻♂️🧕🏻
Temizlik dediğin bir süpürge bir vileda😀
Bahar ve bayram temizliği çok yakında tüm evlerde!
Cidden guzel bilgiler, tesekkur ediyorum 😊👍
Temizlik ❤️ ben çok severim
Bence için çok teşekkür ediyorum.
Evet tabii ki vim vim vim vim vim
Hepsi ben de 😁😁😁😁😁😁
bana lazım değil bana öyle şeyler değil
Vimsiz asla bayılıyorum
Aaaahhh
Güzel bilgi teşekkür ederim
Güzel fikirler denemeye deger
Emeğinize sağlık güzel bi bence
Emeğe sağlık 🌿
Keyifle okudum🌿
Keşke bahar temizlikle gelse ama öyle olmuyor işte
On numara beş yıldız güzel
Öneriler için gerçekten sağol vim
Gül esansı çok güzel tavsiye ederim
gerçekten güzel bi bence olmuş eline sağlık
Çok iyi olur ellerine sağlık
Süper olmuş hepsi. Çok sağolun.
Bu Tavsiyeleri Göz Önünde Bulunduracagım
Temizliği yaptık her yer Pırıl Pırıl 👍
Vim benim değişiğime geliyor hiç kullanmadım.
Eve gelen temizlikçi ablama söyleyin bunları
Ve bahar gelsin evlere mis kokulu 🥰🥰🥰
yararlı bir paylaşımda bulunmuşsun
nesi yararlı anlatsana biraz
temizliğe yardımcı ipuçları vermiş bence yararlı olmuş ayrıca bu konu görecelidir tartışmaya açık değildir diye düşünüyorum.
Tartışmadım ki, sordum. :D Sakinlik iyidir. :)
bana sormak yerine okuyabilirsin yukarıya bir soru değil okuma metni bırakmışlar bunun cevabını yorumlarda değil yukarda bulursun ayrıca gayet sakinim sinirlenicek bir durum yok ortada genel tavrım böyle
Senin için yararlı kısmı merak ettim ki sana sordum. Genel olarak demek ki sinirlisin. Sağlığa zararlı küçükhanım
benim için yararlı kısım 5. si neden bunu sordun bende anlamadım. normalde sinirli değilimdir dış çevreye biraz öyleyim o kadar
Belki seninle sohbet etmek istemişimdir. Kendi koruma iç güdüsü, anlayabiliyorum.
sohbet etmek isteme şeklin bu şekilde mi😂 düzgün bir şekilde sohbet etmek istediğini dile getirseydin sert tavır göstermezdim bian hesap sorar gibi nesi yararlı diyince ister istemez tavır aldım kusura bakma sende
:D ilgi çekici olmalıydı, oldu gibi de duruyor :D sohbet edelim mi? :)
haklısın :D olabilir :)
mesaj kutum açık o zaman :)
Kadınlar iyi okusun bunu iş görür
temizlik iyidir ya pis ev görsem midem bulanıyor.
Güzel bir paylaşım olmuş 😊
Güzel paylaşım teşekkürler emeğinize sağlık
sıkılmaktan hiç bir şey yapasınız gelmiyor
Evet çok önemli bi konu kesinlikle
Tek yaşayan erkekler için güzel bir paylaşım olmuş
Camasir suyu olabilir guzel
İnsana temizliği sevdirir bu vim ya😍👏🏻👏🏻
Vim ürünlerini seviyoruz.
Güzel paylaşım deneyeceğm
Teşekkürler. Deneyeceğim mutlaka.
vim size iyi gelecek 😁😂
Henüz kullanmadım ama deneyeceğim.
Vim le gitsin arkadaş :) 😁
Bimde yok ne yazık ki keşke olsa
Temizlik hastaları için harika bi bence olmuş
Aynen güzel etkileyici olur
Temizlik zor iş gercekten
Kirlerin korkulu rüyası yeniden geldi
ben temizlemiyorum temzlikcim var gelip temizliyor
Bence her zaman olması gereken temizlik
Vim kullanıyoruz gayet başarılı
Ay her yerde temizlik çıkıyor karşıma
temzlk bana göre değıl başkası temzlems gererk
Titizler için tam yerinde ipuçları bunlar
En iyisi aile kurmak. O gelib gerekli olanı yapar
Teşekkürler. Yararlı olmuş.
Okurken bile ferahladım :D
Vay be gayet yararlı bilgiler
Yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler.
Bilgilendirme için teşekkürler
Oldukça güzel bir yazı teşekkür ederim