Tatile gittikten sonra oraya alışıp, yaşadığınız yere dönüşte alışamayıp ;memleketinize üvey evlat muamelesi yaptığınız oluyor mu?

Arafta kaldım ya ben! hiçbir yere ait değilmişim gibi? Sizde de oluyor mu bu duygu?
Tatile gittikten sonra oraya alışıp, yaşadığınız yere dönüşte alışamayıp ;memleketinize üvey evlat muamelesi yaptığınız oluyor mu?
Tatile gittikten sonra oraya alışıp, yaşadığınız yere dönüşte alışamayıp ;memleketinize üvey evlat muamelesi yaptığınız oluyor mu?
Cevapla