İsterdim fakaaat bunun zihinsel bir oyun olduğunu fark ettimm.. Sorun insanlar veya çevre değil! Senin içsel bir sorunun var. Dene bak. Herkesten kaç. Fakaaaat.. Kaçtığın yerde de mutsuz olacaksın. Çünkü içindeki sorun yine seninle!! Kapat gözlerini içine dön. Kendinle yüzleş. Herkes olursa bile sorun kalmayacak...
Dışarı çıkıyorum kanal kenarında yürüyorum yol bitene kadar sonra oturuyorum etrafa bakıyorum. Telefonsuz çantasız hiçbişeysiz. Sadece ben ve düşüncelerim.
Ben mesafemi koyduğum için istediğim zaman yalnız, istediğim zaman hep beraber olabiliyorum..
Ben 8 yıl ailemden ayrı yaşadım, üniversite sebebiyle.. Biz geniş bir aileyiz, kalabalığı severim.. Birlikte vakit geçirmeyi.. Gurbette bunun özlemini çekmiştim.. Şimdi herşey kıvamında..
Bu herkesin istediği birşey ama herkesin gönlünde yatan yer farklı. Kimisi daha fazla acı çekmek için bir zindana kaçmak istiyor, kimisi esaretinden kurtulmak için kaf dağının arkasında bir şato atıyor. Benim gitmek istediğim yerse ucu bucağı sonsuz maviler..
Ne güzel bir histir kimbilir. sırt çantanı alip üstünde sorumluluk duygusu olmadan spontane bir şekilde bir sonraki adımını düşünmeden bir süre yaşamak harika cidden
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Bazen herşeyi geride bırakıp bir kaç süre herkesten uzak bir yerlere gitmek istiyor musunuz? Nereye gitmek isterdiniz?
En İyi Cevaplar