Bazen herşeyi geride bırakıp bir kaç süre herkesten uzak bir yerlere gitmek istiyor musunuz? Nereye gitmek isterdiniz?

Bazen uzaklaşmak gerekir, dinlenmek için :)

Hepinize iyi eğlenceler :) bir kaç sürelik hoşçakalın :)
Bazen herşeyi geride bırakıp bir kaç süre herkesten uzak bir yerlere gitmek istiyor musunuz? Nereye gitmek isterdiniz?
Bazen herşeyi geride bırakıp bir kaç süre herkesten uzak bir yerlere gitmek istiyor musunuz? Nereye gitmek isterdiniz?
Cevapla