Dünya turuna çıkmak en büyük hayalim. Dünyayı gezen bir gezgin olsaydınız ilk nereye gitmek isterdiniz?


İzlanda, İrlanda, grönland gibi bir hayalim var ama bir yandan da afrika safarisi de yapmak istiyorum ayrıca Antartika da çok ilgimi çekiyor insansız bir ortam Avustralya da cazip bir yer bilemedim kafam çok karışık :)
Rusya, Ukrayna, Moldova, Letonya, Estonya, polonya
Antarktika her metrekaresini bıkmadan egzersiz sonra tabi avrupa ve Amerika Kıtası var sonra Asya vs. vs.
Önce meşhur yerlere gitmek isterdim sonra kimsenin bilmedigi tabi yanimda sevdigim adamla💕😄
Cevap
8Cevap
Türkiye yi de gezmek lazım
Yıllardır alaçatıyı merak ederdim şimdi grldim :)
norveçç
Machu picchu.
Çine giderdim ilk
Uzak doğu
Peru
Portekiz
İtalya
Mekke Kabe
Avusturalya
Muş.
Rusya
güney amerika turu
Paris
Makedonya
Venedik ❤️❤️❤️❤️
Taç mahal
Suriye
Kanada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar