Tatilimin ilk etabını karadenizde geçirdim. Güzel bir iki haftaydı. Siz tatilinizi nerede nasıl geçirmek istiyorsunuz?



Oh ne güzel doğayla iç içe... iyi tatiller. Bizim tatil aile ortak kararına bağlı.
Teşekkürler ama bitirdim tatili. Her tatilde farklı yerleri mi tercih ediyorsunuz?
Ttail deme ya daha erken :) Ağustosda gideceğim hemde sonunda :)))
Neye göre erken? :) Can sıkılınca insan uzaklaşmak istiyor bazen.
Kıskanma zamanını bekle :)
şu an tatildeyim, Toros Dağlarından merhaba
Meyabaa
Daha başlamadım hocam ama yeşillik içinde geçiririm
En güzeli. Kuşlar, dereler, temiz bir hava.
Kesinlikle doğa ananın sunmuş olduğu tatil keyfi gibi yok
Cevap
1Cevap
İznimi kışın kullandığım için tatile çıkamıyorum...
Sen seçemiyor musun zamanını? Yani zorunlu izin mi var?
Hayır ramazandan sonra yakinlarda ki plajlara giderim sanırım o kadar
Agustosta Antalyada😍 olucam 😊
O zaman şimdiden iyi tatiller sana. :)
biz ailecek egeyi tercih ediyoruz genellikle
Çok gezilecek yer var kuzeyinden güneyine kadar. Siz ne tarafı tercih ediyorsunuz?
Turistik bölgede yaşıyorum. :)
Ne kadar turistik yerde yaşasak da yine de insan değişiklik istiyor. Sen nereyi görmek isterdin?
Tatili memlekette geçirmek isterim..
Memleket neresi?
Gitsem ağrıya giderim eşimin memleketine
Hiç Ağrı'yı araştırmadım. Orası da güzeldir elbet.
Ben pek sevemedim köye gidiyoruz Allahtan köy güzel
Zaten genelde köyler beğeniliyor.
Şehir hayatını sevmiyorum 😊
Başlayamadık ((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar