Muhafazakar olduğum için karışık yerlerde normal bikini giyiyorum ama kadınlar plajında tanga çok hoş olurya içimde kaldı giymek😂



Hayır tercih etmiyorum :-D bir de normal bikini giyip muhafazakâr olunabiliniyor muymuş
Evet sadece kapalı kadınlar muhafazakâr değildir
Bikini girebilecek kadar açık görüşlü birisii nasıl muhafazakâr olabilir anlayamıyorum
Niye olmasın benim çoğu arkadaşım bikini giyer ama oruç da tutar
Çok şaşırdım gerçekten. Ya da önyargılı bakıyorum :/ bir de şunu merak ediyorum normal bikini muhafazakarlığına zarar vermezken tanga bikininin zarar verdiğini düşünmene sebep nedir. Sadece kalçanın biraz daha açık olması mı zarar veriyor
Muhafazakar olmasan sen ciplak gezersin demek ki..😀
sadece kapalı kadınlar muhafazakâr değildir
Tamam sizin algınız yanlış biz de ibadet ediyoruz oruç tutuyoruz
Peki tamam muhafazakar olanlar sadece baş örtülü olanlar açıklar muhafazakar olamaz araştırdım
Böyle fizik kaç türk kızında var? Giymesinler
😂 😂 hahaa kız haklı
Çok güzel olanlar var İzmir de havuz partilerinde giyiyor kızlar hep görüyorum varoş kesimin kızları kötü fizikli genelde
Soran da haklı 😃
Cevap
19Cevap
Sen giyeceğin zaman haber ver bizde görelim merak ettim valla
Hw canım muhafazakarsin tabii sonuçta poponun ortası görünmüyo
Kadınlar arasında 😂
😂 ne alaka herkese açık yerde bikini giyiyon muhafazakarim diyon
Evet sadece kapalı kadınlar muhafazakâr değildir
O zaman neden muhafazakarim deme gereği duydun amacın ne
Tanga tercihini kadınlar genelde sahilde tercih etmiyor.
Yabancılar ediyor yaa
Yabancılar değil konu sensin 😉
standart plajda da giyebilirsin nezih yerlerde.. k arkadaşım giyiyor
fotoğraftaki modeli mi denemek istiyosn :)
sevgilim olsan normal plajda yanımda giyerdin
Muhazakarlık bikini giymek mi
sadece kapalı kadınlar muhafazakâr değildir biz de ibadet ediyoruz oruç filan
Sen kesin pembe bir erkeksin
Evet ben olsam giyerdim :D
Sen normaldede giy biz bakmayiz kanka 😉
Giy beybisi mal swnin
Fiziğin böyleyse giy popon güzel mi
Muhafazakar ne demek acaba normal yerde giyiyirmus
Böyle bir fiziğin varsa giy
Fizigi güzel olan giysin
Sen karına izin verir misin😂Onun da fiziği güzrl olur
Evet giyerim
Bu nasıl muhafazakarlık ameka saçmalamayın
Giyebilirsin bence
tatile kiminle gidiyorsun :)
Bikini giymiyorum.
Nasıl muhafaxakarsa?
Bu ne laaaa
gyme bence
giyilir tabi ki 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar