Tatil yerlerinde en çok ilgiyi kim çeker sizce? Manken gibi bir yüze ve vücuda sahip kızlar mı yoksa yakışıklı, kaslı iyi bir vücuda sahip erkekler mi?
Tatilde gözler güzel kadınlarda mı yoksa yakışıklı erkeklerde mi?
Fazla tatile giden biri değilim hatta 3 4 sefer toplasan belki gitmisimdir hic birindede bu niyetle gitmedim tatil bulunduğun ortamdan stresini atmak icin unutmak icin bir aktivitedir ancak gelinen nokta ise tatil=sosyal medya
ben bir kere girdimm denize girmez olaydimmm kumlarin icinde kaldim cikamiyorum ay bir tane yakisikli geldi elini uzatti once bir teredut ettim kavga etrim sen sapikmisin be birak konuscak misin yoksa kucagima alim dedi sanane be dedimmm guldu guldu elini uzatti birden elimi cekti seni Allah kahretmesin abiii dedimmm cocuk bakti bakti abimi sinirle cekistirdi gicikkk😂 soyle bKalum sen kac yasindasin dedi yururken 20 abi dedim kiz bana bende iyi 24 dedi oyle mu abi dedim kizim abi diyip durma delirtmee bilekligim yoktu cok ozel bir hediyedi benim icin orda resmen otufdum agladim ya ben gidip bakicam dedi kizim sus cirlama beni deli etme dedi sen sus be sen sus dedim agliyorum hep senin yuzunden dedim o benim icin cok ozeldi ama dedim suya gircem kolumu tuttu kizim dur yerinde bunu mu ariyosun dedi ben dedim evet pislikk iki saatir niye aglatiyon madem sende dedim oda dedi bir konusturmadinn ki senin gibi birini gormedim hayatimda ne bela biseysin dedi hem cadi hem dil papuccc gibi off sanane be abi dedim ben mi gel kurtar dedim kizim sus abi diyip delirtme beni dedi
sonra ya benden buyuksun ne dememi bekliyosunn ben zaten onu biliyodumm yalandan delirtmek icin diyodum iki gundur ust uste bakiyodu ama kopek fena degildi
cokk komikti ya hayla hatirliyorum bir kerede beni bogulurken kurtarmisti basima bela oldun be ben senden kurtulamicakmiyim diyodu surekli kurtarmasaydinn bende dedim sus bir bisey dicem dedi ne diyceksin dedim abi senin ben abinede sanadaaa eee abi sonra gitttyumruk atti eline oyle sonra surekli bakip yonunu degistiriyodu bir gun ben gezerken biri geldi konusuyoduk bir erkek bisey sormustu eline yumrugunu gecirdi cocuga uza dedi kolumu yamultu resmen cekistire cekistire aglamistimm gitt dedim basimdan sen gicik olmak zorundamisin cadi dedi
sonra biz kuzenimle denizin icinde voleybol oynarken topum denize kacti ben boyle denize icinde yururken almaya calisirken topu cocuk bana uzatti buyrun hanimefendi dedi onun arkadasiydi gulumsedim sirf onu sinir etmek icinn nasil delirdi biraz cocukla konustum o arkadasida varya cok mulayim saygili cocuktu sonra yyumrugunu sıktı geldi akilli ol kizim delirtme insani sanane be dedim aa sen niye herseye karisiyosunn cocuk nasil deliriyo gozume boyle bakti bakti ben gulerken kizardi yuzum ya utanmistim guldu ne bakiuosun be dedimm hic diyip topum yine dusmustu gitti getirdi buyrun cadi hanim dedi salak guluyo bide bende o an dalmisim heralde eliyle yuzume tiklatii elini oyleydi iste cokk degisikti yaaa😂😂😂
sonra bide bunun kuzeni var ben sokkk benim kuzenimde onu asik olmus cocukta ben bir yuzurken abla ben kuzenine asik oldum dediiu oha cuss dedimm😂cocuk cok cesaretli ama cok tatli bisey bana biseyler soyledi benim kuzenimde cok fena once surundurceksin oyle kolay olmak yok cocugu delirti hep kuzenim klonu tutup bir gun yeter be seviyorum seni yapma boyle icimi acitma dedi ayyy ben resmen orda benim gozum dolduu sen ne agliyosun be cadi dedi o salak sanane be dedimm
Tatile kızlara/erkeklere bakılmak için gidilmiyor ki. Daha çok kültürel, tarihi veya doğa gibi yerlere gitmeyi tercih ederim ve yorulana kadar da dışarıda olurum. O an insanın gözleri sadece doğanın ve tarihin güzelliklerini görmeli..
Güzele de, yakışıklıya da bakılıyor. Kimse " ben bakmıyorum" ayaklarına yatmasın. Birbirimizi kandırmayalım. Ben de bakıyorum kızlara da erkeklere de bakıyorum. Maşallah Allah fizik vermiş işte
Kızların %95’i kendi cinsine güzel görünmek için süslenir. Erkekler için değil. Çünkü hepimiz nasıl düşündüğümüzü az çok biliyoruz. Değişik bir cinsiz.
Bazıları erkeklerle bile o yüzden çıkıyor. Sırf çevresine hava atmak için bir çocukla çıkmak isteyenleri bile gördüm Allah böylelerinden sakınsın bizi 😀
İddia değil kendimi biliyorum ve her halimi seviyorum. Başkasının güzelliģinden ya da düşüncelerinden banane. Dunyada bir tane var benden sonuçta. Yeterince özelim:)
İkisi ayrı ayrı iyi mesela içli köfteyi hatayda daha iyi yapıyorlar ama künefeyi hatayda güzel yapan bir yer yok iskenderun daha iyi o konuda. Belen sarımazıyı bilirsin belki oranın da tavası çok güzel oluyor tavsiye ederim :)
En İyi Cevaplar