
#Arens

Arkadaş grubuyla yapılan tatil çok çok eğlenceli olmuşdu, en güzel günlerdendi. Diğerini yaşayamadığım için bilemedim😃
Teşekkür ederim : )
Ricalar :)
İkisinin de yeri ayrı olur ya. :D İkisi de keyif verir bence.
Teşekkürler. :)
Rica ederim. 😊
Sevgilim muhabbet saran biriyse akariz tabi ama öyle değilse arkadaşlarla tabiki 😅😅
Sevgili tabii ki :))
Cevap
14Cevap
Sevgilim olmadığı için arkadaş grubu veya yalnız idare ediyoruz şimdilik
2sininde yeri ayrıdır ama en çok sevgiliyle yapılmalı 😊
İkisininde yeri ayrı ama. Hem sevgili hem arkadaşlarla aynı anda tatile çıkmak daha keyifli 😎
İkisinin de kendine göre güzel yanları var bence..
Sevgili olayını hiç yaşamadım o yüzden sevgili diyorum
Sevgili tabi ki ama kalabalık olmayacak arkadaşla yapılırsa kalabalik olsun
ikisini de yaptım..
sevgili ile daha güzel..
Arkadaş tabiki sevgili ne
Sevgili ile yapılan tatil daha güzeldir bence
Arkadaş grubu ile yapılan tatil.
Tabiyki sevgiliyle gitmek daha iyi.
Arkadaşlarla
*Gecen bol olsun.*
Arkadaş grubu ile yapılan tatil.
Sevgilim olmadığını düşünürsek arkadaşlarımla 😊😊
Arkadaşlarımla tabikisii 😄
Arkadas grubu en eglencelisi
Sevgili ile arkadas grubu
varsa sevgiliyle yapılan tatil
Arkadaş grubu ile yapılan tatil.
Sevgilim olmadi ki hiç hep arkadaş gruba kaldık
Arkadas grubu super eglenceli olurdu 🎉
Sevgilimle başbaşa yaptığım tatil tabiki
Sevgili
Sevgilimle 😍😍
Arkadaşlar ile :)
Arkadaş
Arkadaslar
Sevgiliyle tabi
Sevgili
Sevgili cksbxjs
Sevgili
Arkadas
Arkadas grubu tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar