Ortaokul mezunu amerikaya yaşamaya nasıl gider?

Evet herkese merhaba öncelikle ben 18 yaşında bir gencim bazı olumsuzluklar yüzünden lisenin birinci sınıfında kaldım
vs bu ülkeden direk gitmek istiyorum gerçekten evet bayrağımı vatanımı çok seviyorum ama içinde bulunan siyasi ortam ve bazı insanların cahillikleri yüzünden ülkemden soğudum malesef
vee geldik hayallerimi süsleyen amerika birleşik devletlerine gerçekten amerika çok güzel bir ülke 14 yaşından beri geçen bu 4 yıllık süre içersinde hep ilgimi çekmiştir bu amerika ama şu var amerikan rüyası denilen şeye tutuldum diyebiliriz ama amerikanın toz pembe olmadığını çok iyi bir şekilde farkındayım
yani şu şekilde değil kafam gidicem amerikaya Amerikan evine taşınacam ve bütün sorunlarım gidecek diye birşey düşünmüyorum yani neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum yani uzun lafın kısası ben amerikaya nasıl gidebilirim oraya nasıl yerleşirim liseyi dışarıdan okumak istemiyorum bu arada gidip oraya yaşamak istiyorum daha iyi bir gelecek için öneri ve tavsiyelerinize herzaman açığım şimdiden verilecek cevaplar için teşekkürler kendinize iyi bakın
Ortaokul mezunu amerikaya yaşamaya nasıl gider?
Cevapla