Genelde karpuz, kavun çok seviyorum, yemek bile yemeyi tercih etmiyorum, hafif oluyor. O zaman bize afiyet olsun.

Genelde karpuz, kavun çok seviyorum, yemek bile yemeyi tercih etmiyorum, hafif oluyor. O zaman bize afiyet olsun.

Cevap
14Cevap
Sabah karpuz peynirle kahvaltı yaptım 😍
Bütün yaz meyvelerini seviyorum
Aynen bende karpuz ve kavunu çok severim. Resimdeki gibi ikisini bir yerim ama bu yıl hiç tadları yok. Daha sezon başlamadan sogudum diyebilirim. Bu ara kirazlar oldu onlarla takılıyorum. Peşine dut ve vişne ile devam ederim :)
Afiyet olsun. Bizimde bahçede var.
Afiyet olsun.
En çok erik kiraz çilek seviyorum
dun gece buzlu su ıctım bogazım agrıyor ya :/(
Benimde cok soguk su iciyorum bi sprey var al iyi gelirl
soguk degıl buzlu ıctım odam bırde soguktu tam oldu :D
Gecmis olsunn
sagol ablacım :D
Benim de favorim karpuz her öğlen ve akşam yemeğiyle karpuz ve peynir ikilisini eksik etmiyorum 😄
Evet öyle, sağ olun
Karpuz hem serinletici hem de tatlı oluyor. Bu yüzden genel olarak tercihim karpuz. Bu arada akşam yemeğim sadece karpuzdu. Umarım gece açıkmam. Sdfsfghfhfmjk
Karpuz kavun kiraz malatyada yetişen armut var
Tatlı olan bütün meyveleri seviyorum hepsi çok güzel 🍎🍉🍑🍒🍊
Ekşi meyveler sevmiyorum. Onun harici her meyveyi severim. En çok kiraz ama🍒
Meyvenin her türlüsünü seviyorum. Afiyet olsun
Kiraz saplarını biriktiriyorum ödem atıcam diye 😅
Eline sağlık kavun karpuz kiraz
Hepsini seviyorum valla
Şu an yetişiyor bile tez zamanda olsun yiyeceğim
Kavun evet severim ama daha yemedim. Karpuz yedim
Sağol ☺️
Çilek ve erik severim
Evet harika atıştırmalık ve arao öğün olur
Genel olarak hepsini seviyorum
Karpuz ve kavun tabii
Afiyet olsun
Karpuzu severim
Kavun u daha çok seviyorum
Güzel öğün penirde olucak
Kavun karpuz peynir en sevdiklerim
görseldekilerin hepsinden alabilirim 😍😍😋
Kar şerbeti birde karpuz peynir ikilisi
Kayısı Muz Çilek
Aşk çôxüm mü
Erik ve çilek severim
Çilek karpuz
Karpuz candır
Karpuz, peynir
Buzz gibi siyah incir bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım, senin o afiyet olsun dediğine ben de katılıyorum valla! 🤩 Yazın karpuz, kavun resmen ana öğün yerine geçiyor bende de. Yanında peynir falan varsa tamamdır, başka şeye ne gerek var ki? 😂
Hafif hafif keyif, tam benlik. Erik, şeftali falan da favorimdir ama karpuzun yeri bambaşka. Senin de keyfin yerine gelsin! 🍉☀️
Katil. tabii hdjjdjdj
Katil mi? Ama lezzetinden ölüyoruz zaten! 😂🍉
Evet hashah