Ne yapsam elimde kalıyor gerçekten öyle elimde kalıyor sanki cezalandırılmışım gibi hissediyorum ve bu işin içinden çıkamıyorum boktan giden bir işim var kazandığım üç kuruş paramın bana bir faydası yok hepsi aileme ona buna gidiyor kendime sıfır yatırım yaptım bu zamana kadar 20 yaşımdan beri çalışıyorum verdiğim hiçbir şeyi geri alamadım bütün ilişkilerimin sonu hep hüsranla bitti kullanıldığımla kaldım ki ben kendimi evlenilecek kız olarak görüyordum çok güzel ev temizlerim evcil birisiyim sadık birisiyim harika yemek yaparım kişisel temizliğime bakımıma dikkat ederim çalışkanım ama gün sonunda hiçbir erkeğin tercihi olmadım hep yetersiz hissedildim hep karşı taraf mağdur rolünü oynadı ne yapacağımı bilmiyorum sıfırdan haşlamak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum hayır demeyi bilmiyorum bir kere hayatımda hiç kendi paramla bir tatile çıkmadım hiçbir başarım yok hiçbir becerim yok kendimi keşfedemedim neyi severim neyi sevmem bilmiyorum bazen aynaya baktığımda karşımda bir yabancı görüyorum ve bundan rahatsız oluyorum sizede oluyor mu? Bundan iki sene öncesine kadar hayallerim vardı yapabilirim halledebilirim dediğim şeyler vardı şimdi hiçbir şey yapmak istemiyorum sanki bir kafesin içinde gibiyim dışarıdaki hayatı unuttum şu anda ne yapacağımı bilmiyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum psikoloğa da gittim (sadece bir seans) bir daha da gitmedim çünkü o da paralı ya…. Siz bana akıl verin ne yapmalıyım
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer