3 5 günlüğüne.. sizce gidilir mi aileniz bir şey der mi ya da siz tepkili misiniz
10 gü
3 5 günlüğüne.. sizce gidilir mi aileniz bir şey der mi ya da siz tepkili misiniz
Yıllar öncesini hatırlattın. O zamanlar nişanlıyız ve düğüne 3 ay kala tatili ben teklif ettim. Direkt hayır dedi. Neymiş? Ailesine diyememiş. Oysa asla cinsellik beklentim olmadı. Hatta o 'istersen' dedi kaç defa. Anlıyorum dedim. Boşandık evlilikten 3 yıl sonra. Bence gidilmeli. Hayat kısa, uçamayan kuşlarda var.
Sen cnslk ypamak istemesen de seytan var
Aslında ailesi öyle anlayacak diye çekindi ve söyleyemedi bence. Saygı duydum yinede.
Ama şöyle düsün tm belki sen yapmican kizda istemiyo ama orada belki kiz ateslencek seni istick? Yapmaz miydin yapardin
Sence o yüzden mi gitmedi? Sorduğumda ailesini demişti. Ayrıca cinselliğe hep çok soğuktu.
Merhabaa! 😊 Bence nişanlıyla tatile gitmek harika bir fikir! O kadar hazırlık, düğün stresi derken böyle minik bir kaçamak ilaç gibi gelir bence ikinize de. ✈️
Bizim aile de ilk başta "Aaa ne gerek var şimdi" der gibi olurdu belki ama ikna turları işe yarar kesin. Sonuçta nişanlısın, evleniyorsun! Birlikte tatil yapmak, birbirinizi daha iyi tanımanızı sağlar bence. Keyfinize bakın derim ben! 😉
Cevap
0Cevap
İstesem giderim kimse de bir şey diyemez, deseler de dinlemem zaten 😂
Evet
gidilir
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?