Yazdan nefret ediyorum ben, yok sinek ısırdı yok sıcak yok güneş yanığı ki ben beyazım, kuzu çevirme oluyorum. Kış öyle mi, mis gibi hava ki ben kışın ne kalın giyinirim ne uzun, yazlık ile gezerim.
12 gü
Cevap
11Cevap
Kışı severim ama mevsimin anını taşını çıkarırım hep
Yaz hariç hepsi
Her mevsimin tadını çıkarmak gerekir
Tavuk gibi pişeceğime üşümeyi yeğlerim diyorum. Bir de yazın en sinir bozucu kısmı ise arılar.
Haha ilahi
Ne yapayım? Arı olunca ortamı terk ediyorum. 😂
Pis ya onlar
Güya hiçbir şey yapmayınca sokmuyorlarmış ama hiç de öyle değil.
Benim saçımdan bile çikti pislikler
Ohaaa, o kadar yani. 😯
Benim başima gelenler pişmiş tavuğun başına gelmez
Doğrudur, inanırım.
Bende nefret ediyorum ya 2 dk klimanın önünden cekileyim terler akıyo iğrenc
Kışı ve sonbaharı daha çok seviyorum. Sıcaktan hazzetmem.
Kışı şimdiden özledim. Yazın çekilen dertler bile x10 şiddetinde
Yazın o bunaltıcı havası bile yazdan nefret etmem de en etkili sebep
Normal yani yaz mevsiminden nefret etmek, zaten sevilecek bir yanı da yok
Bende Sevmiyorum Yaz Mevsimini, Ben Kış İnsanıyım.
Bende aynı
Ikiside berbat ilkbahar candır
O da güzel
Sıcağı sevmiyorum ben ya
Bende
Kolum yanan yer turuncu ya
Hiç sevmem tenimi
Mesinin gölgesi bile sorun şimdi sinek istila etti
Askılı giysem sinek uzun giysem sıcak şaştım
Fayda etmiyor bu sene bura aşırı
Bizimkiler hep atıyor tırt
Sıcak ya bide bu havaya soğuk diyen var
Bende askılı şortlu takımla çekilmiyor hava
Hiç sevmem karpuz
Şu içiyorum benim meyve alışkanlıgım yok
Rakı candır
Bira midemi bulandırıyor viskide
Yok be
Her içtigimde kusuyorum
Evet
Bunda kızacak ne var
Mavi candır
Ne gelmedi
Normal sonbahar seviyorum sadece
Ben ilk bahar
Hele tatlı eser ya
O havada plaktan bir müzik evin balkonundan özellikle müstakil ev yapraklar dökülürken hep hayalim
İnşallah
Yazı hiç sevmemm. Yaz ayı çok zor geçiyor burada
Kış candır
Ben hep yarım kolla geziyom kışın
En güzeli
İnsanlar yadırgıyor
Neden ki
Sıcağı sevmiyorum
Yoo sadece ben soğuk seviyorum
Hep yarım kollu
Evde öyleyim
Evet
Senin gibi hayatsızlara inat sonsuza kadar yaz
etmemek anormal
Çok sıcak
Mersin hele
Klima şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam gönülsüzgönül, yaşın ne kadar şahane öyle! 😂 Ya seni o kadar iyi anlıyorum ki! O sinekler, yapış yapış his, o güneş kremi sürme derdi... Yaz bazen gerçekten insanı bunaltıyor. 🫠
Ama kışın o serin havası, battaniye altında film keyfi... Off tam