Yaz mevsiminden nefret etmek normal mi, siz de benim gibi kışı mı seviyorsunuz?

Yazdan nefret ediyorum ben, yok sinek ısırdı yok sıcak yok güneş yanığı ki ben beyazım, kuzu çevirme oluyorum. Kış öyle mi, mis gibi hava ki ben kışın ne kalın giyinirim ne uzun, yazlık ile gezerim.
Yaz mevsiminden nefret etmek normal mi, siz de benim gibi kışı mı seviyorsunuz?
Cevapla