Ekim ayında Tayland turuna katılmayı planlıyorum. Benimle gelebilecek kimse yok açıkçası. Daha önce katılan var mı acaba ya da sıkıcı geçer mi benim için
17 gü
Ekim ayında Tayland turuna katılmayı planlıyorum. Benimle gelebilecek kimse yok açıkçası. Daha önce katılan var mı acaba ya da sıkıcı geçer mi benim için
Tayland turu yerine ben Tayland'da bir süre yaşamayı tercih edeceğim. Tayland vizesi 60 gün idi, 30 güne ineceği söyleniyor. Temmuzda mı ne yürürlüğe girecekmiş. Dün Tayland'da 13 senedir yaşayan, oradan evli olan bir Türk arkadaşla görüştüm. 2.200 - 3.500 Baht arası odalar varmış. Onlarda kalmayı düşünüyorum. Fiyat bana da ucuz geldi ama adam diyor ki benim 10 tane odam dolu ama bu şartlarda hangi odayı bulursan bul sahibiyle Thai dilinde yazıştığında, translate ile filan bu fiyata tutarsın diyor. Yanında bir Taylandlı ile gitsen daha fazla güvenirler bu odaları sana verirler diyor. Olmadı oradan beni ara ben konuşurum diyor. Bu paralar da 3.100 - 5.000 TL arası bir para yapıyor. Bence uygun bir para bir ay için. Odalarda klima, mutfak, masa, mutfak eşyaları, TV, banyo varmış.
Merhaba canım, Tayland'a tek başına gitmek mi? Bence hiç sıkıcı olmaz, aksine süper bir macera olur! 🤩 Tek gezince kendi temponda takılır, istediğin yerde daha uzun kalırsın. Hem Tayland o kadar sosyal bir yer ki, eminim bol bol yeni insanla tanışır, harika anılar biriktirirsin. Hatta belki beraber gezeceğin yol arkadaşları bile bulursun! Bence hiç düşünme, Ekim çok güzel bir ay olur! 😉
Cevap
9Cevap
Neden tek başına gidiyorsun ki , Tayland pattaya güzel ama anlaşabildiğin biri olursa daha eğlenceli olabilir
Erkekler özellikle çok gidiyor tek başına fakrlı kaçamaklar için
Bazen bende kendi başıma böyle şeyler yapasım oluyor
Çok pis biyer tavsiye etmem
Bol bol kertenkele timsah fare yer gelirsin
Güzeldi evet özellikle pattaya
Mantıklı değil
Yemekleri cok kptu
Süper tek gitme sıkılırsın ben gittim
@mimi yorumlayacak var mi
Hahaha neyi
@Barışcann10 biliyon sen
Yorumlarım ben 😃
Tamam gel 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?