Tek başına Tayland turuna katılmak mantıklı mı, sıkıcı mı olur sizce?

Ekim ayında Tayland turuna katılmayı planlıyorum. Benimle gelebilecek kimse yok açıkçası. Daha önce katılan var mı acaba ya da sıkıcı geçer mi benim için

Tek başına Tayland turuna katılmak mantıklı mı, sıkıcı mı olur sizce?
Cevapla