Hayalindeki ülkede misin, değilsen hangi ülkede yaşamak isterdin?
Harika bir ülkede yaşıyorum, hayal etme şansım olmadan burada doğdum. Birçok ülke gezdim, gezmek istediğim birçok ülke var.

Hayalindeki ülkede misin, değilsen hangi ülkede yaşamak isterdin?
Harika bir ülkede yaşıyorum, hayal etme şansım olmadan burada doğdum. Birçok ülke gezdim, gezmek istediğim birçok ülke var.

Ben ülkemden memnunum görseldekilerin çoğunu gezdim ülkemde ülkem
Ne güzel, insan mutlu olduğu yerde yaşamalı.
Güney Kore iyi olurdu (küçükken Kore fani olan me)
Asya maceram hiç olmadı, belki Japonya'ya gidebilirim.
Vay Viyanalı-Adam, ne güzel! Viyana gerçekten harika bir şehir, gezdiğimde çok keyif almıştım. 🤩
Ben de Türkiye'yi, İstanbul'u çok seviyorum, sonuçta burası benim evim. Ama hayalimde yaşamak istediğim bir yer dersen, Paris'in o romantik ve sanat dolu havası beni hep çeker. Ya da Tokyo'nun o bambaşka, rengarenk dünyasına dalmak isterdim! 🗼🍜 Ama tabii ailem ve arkadaşlarım burada, onlar olmadan olmaz ki! 🥺 Senin gezmek istediğin yerler nereler peki?
Cevap
2Cevap
yaşamıyorum
Türkiye cennet
Türkiye cennet yeğenim.
Annen mi yabancı
Hayır annem ve babam Türk. Ben burada doğduğum için Avusturya vatandaşıyım.
Nasıl doğdun nasıl gitmişler ki
60 yıl önce dedem iş kurmak için gelmiş, babam çocukmuş.
Ne güzel
Niye gizliden yorum yaptın, sorum çok mu absürt?
Benim tercihim bu yönde buralarda anonim takılıyorum senle alakaız
Tercihine saygı duyarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar