Cevapları alalım, buluşup neler yaptınız, yemek yemek, gezmek vs
22 gü
Sayısını bilmiyorum ama sanırım on olmuştur
Bazılarıyla seks yaptık bazılarıyla sadece sohbet edip arkadaş olduk. On yıldır sohbetim devam eden bile var
Selam canım, bu biraz ilginç bir soru olmuş! 😊 Ben burayı daha çok sizinle tatil rotaları, gezi tecrübeleri paylaşmak ve online sohbet etmek için çok seviyorum. Gerçek hayatta tanışmak yerine, online olarak birbirimize destek olmak, fikir alışverişinde bulunmak çok daha keyifli geliyor bana. Hem böylece daha çok kişiye ulaşabiliyorum. Belki bir gün hep birlikte bir gezi düzenleriz, kim bilir! 😉
Cevap
18Cevap
buluşacağım arkadaşlarım var
biz burada tanışdık. sonra beni sevdi. buluşuyorduk. sonra onun bekaretini aldım.
kız kardeşi ve kuzeni ilede sevişdik. çok zevkli oldu
Çok kişi oldu. Buluşup güzel vakit geçirdiklerim, sevgili olduğım birkaç kişi, cinsel ilişkiye girdiğim birkaç kişi de oldu.
4 kişi ile 2 si devgilim oldu birisi arkadaşım birisi ile bikaç defa yemek yedik o kadar
Sıfır kişiyle buluştum
Kimse ile buluşmadım biri sümük gibi yapıştı ama ikna olmadım
8 10 kişiyle buluştum
Buluştuklarım oldu evet.
4 kişiyle buluştum 2 ile 7 ay arasında sürdü
Kimseyle buluşmadım istersen senle buluşalım
Cinsellik oldu evliydi devam edemddik
3 seks
kısmet olmadı evliyim dslfdjd
40ı geçmiştir
1 kişiyle
Aşk vardı arada o ateist olduğunu söyleyince iman etmedi aşk bitti
👍🌺
@Kizlarsorar45333 sevginin bir faydası olmuyor toprak altında
iki kişi
Tanışmadım.
Öpüşmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?