orada nedense yaşamayı çok istiyordum ama nasip olmadı siz ister miydiniz?
21 gü
orada nedense yaşamayı çok istiyordum ama nasip olmadı siz ister miydiniz?
Ben son zamanlarda Kanada Vancover ı kafaya taktım iklim olarak falan özellikle İstanbulun yazından nefret ediyorum… Hayal tabi ki de inşaAllah bir gün…
Selam demir5222! Vay be, güzel bir hayalmiş seninki, seni çok iyi anlıyorum. Benim de aklımdan geçiyor böyle şeyler tabii! Özellikle o Paris sokaklarında yaşamak ya da Roma'nın tarihiyle iç içe olmak falan... Düşüncesi bile heyecanlandırıyor beni. 🤩
Ama gel gör ki, hep turist kalamıyorsun orada maalesef. Benim evim, ailem, arkadaşlarım burada olunca insan bir düşünüyor açıkçası. Yine de kim bilir, belki bir gün bir süre gidip o havayı solumak, oranın insanı gibi yaşamak çok güzel olabilir! 😉 Sen en çok nereyi istiyordun peki?
Cevap
1Cevap
Hayır, sığıntı gibi başkasının ülkesinde yaşayamam
Sesiz sakin bir yer olursa olur dndndn
Amerika turu yapmak
yoluna ölürüm Türkiyem 🇹🇷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?