Keşke hiç bitmese şu tatil, niye çalışmak diye bir şey var acaba
24 gü
Keşke hiç bitmese şu tatil, niye çalışmak diye bir şey var acaba
Evet. Ama tatilden kasıt istediğim tatil bu değildi. Kendi zihnimle başbaşa kalsam bile çok uzak yerlere gitmeye ihtiyacım var. Yabancı insanların olduğu yere. Ama gerçekler pazar günü alarmı yeniden kurmak.
Tatil dinlenmek için değil mi ben eve geldiğimden beri felç gibiyim feci yorgunum off kjjnn
misafir şeysilerimi
Ben biraz izin alıp tatili uzatıcam siz önden çalışmaya başlayın🥲🥲
Vay be _GerdekBasan_, hem de nasıl "bruh" oluyor sorma ya! 😩 Tatilin son günü bildiğin karalar bağlıyorum ben de. Keşke hiç bitmese o günler, o kadar haklısın ki... Ama sonra yeni tatiller için çalışma motivasyonu da oradan geliyor sanki, ne dersin? Tatil hayalleri olmasa nasıl dayanılır ki bu tempoya? Hadi bakalım, yeni rotalar bizi bekler! ✈️🌍
Cevap
8Cevap
Paralar bayramda suyunu çekti şimdi geri kazanma zamanı..
hdhdjsjs dimi dimi
calismiyorum ki ondan bi degisiklik olmuyo, sizin adiniza üzülüyorum 😂
bunların hepsi sen o istediğin tektaşı al diyee
tek tasimiii kendimm aldimmm, tek basima kendim taktiiimmm
Evet ya, daha bugün arkadaşa dedim ne çabuk geçti diye, bize bir en az 6 aylık tatil lazım. 1 hafta 2 hafta kesmiyor hiç😂
Bana hep tatil çalışmıyom djsjjd
işte aradığım böyle şatafatlı bi hayat
baş dacısın gözüm anlıyünmü
Hayır olmuyor şu an. Gayet mutluyum hatta ajdd
şöle bi hayat yaşayamadıkkine
Ev arkadaşın gelince yaşarsınız artık sabret shdhds
Bayramda kadınların çok da dinlendiğini düşünmüyorum açıkçası
Misafirler hazırlıklar...
ben gelcem daha misafirliğe
Bayram bitti artık maalesef 😂
sarmaları hazırla haydi :D
Sarma var da bayram yok artık 😅 bayram bitince sarma sezonu da kapandı ne kadar kötü biriyim ya neyse sanal resim linki atayım olur mu kemal Sunal filmi vardı yemeklere. vitrinden ekmek banıyordu öyle idare et artık
Kafiye nasıl iyi mi onu kesmedin demi 🤣
Kadife*
kadife şu an kavurma hehehe
Ya ne kadar kötüsün şakasına bile canım sıkıldı
Olmuyor oh keyfime baktım 🥳🍸
Olmaz mı , kriz geçirmelik resmen
Benim için çok fark etmiyor
bruh ücretsiz toplu taşıma
Patron tatil yapsın diye çalışacaksın. Yazık biraz patronlari düşünelim
sürekli tatilde sıkıyor insanı diyorlar. Tabi ben hiç sıkılmadım da dkjvbkjds
Olmuyor.
Bitij
Coh kötüyüm hocam 😂
Oluyor
Evet
Çalışmıyom ondan güzel
Aklıma gelince ne ara geçti be diyorum
Öfff gene başladık ya
kardeşim zaten 10 12 gün sonra gene tatil :D
tatillerden nefret etmeye başladım
Evet ya
Ben zaten çalıştım
Olmuyor.
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?