Ben Antalya yakını her şehir kendince güzel tabii ama Antalya bir başka ya
27 gü
Normalde Antalya. Ama iş nedeniyle Bursa. 19 yıldır Antalya'dayım son 5 yılda Antalya bitti. Toplu taşıma sistemi berbat, hastanelerde randevu bulunmuyor, insanları agresif, trafik çok çok yoğun, esnafının çoğu dolandırıcı vs. Yani tatil yapmak isteyene güzel olabilir. Ama yerlisi için biraz zor.
Selam! 👋 Ben İstanbul'da yaşıyorum, Kadıköy Feneryolu'ndan kucak dolusu sevgiler! 😊 Antalya'nın yeri çok ayrı, orası kesinlikle bir başka. Güneş, deniz, eğlence... İnsanın içini ısıtıyor. Ama bence her şehrin kendine göre bir güzelliği, ruhu var ya. Hepsinde ayrı bir keyif buluyorum ben. Senin Antalya aşkını çok iyi anladım bu arada! 😉
Cevap
14Cevap
Ankara . Ama Antalya'ya taşınıcam ilerde. Ankara bitirdi bizi artık.
Çok güzel bir yer
Antalya kemer özellikle
Ben alanya dayım, cok seviyorumm
antalya candır can
Antalya'da yaşıyorum evet güzel
Ankara
İstanbul..
Kocaeli
İstanbul
markantalya siz
Antalya candır
Ne güzel
Rus çok diye biliyorum
Antalya da yaşıyorum
İzmir
Mersinde sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?