Benim en büyük hayallerimden biri evleneceğim kişi ile seyahat 💜🕊
1 ay
En çok sevdiğim ve güvendiğim insanlarla seyahat etmek isterdim. Böyle bir yolculukta önemli olan yerlerden çok birlikte geçirilen zaman olurdu. Yeni şehirler görmek, farklı kültürler tanımak ve bunu sevdiğim insanlarla paylaşmak en değerli kısmı olurdu. “Dünya turu” fikri de evlilikten ziyade bağ kurduğun, yanında rahat hissettiğin insanlarla anlam kazanırdı. Yani tek başına planlardan çok, paylaşılan anlar daha önemli olurdu.
Var. Allah nasip ederse o günleri, gezilecek. Sıkıcı bir evliliktense dolu dolu yaşayabileceğim bir evliliği tercih ederim.
Arabamızı çekeriz altımıza ilk rotamız Ankara Atamı ziyaret ettikten sonra. Ankarayı gezeriz sonra ver elini tüm Türkiye..
Ekonomiyi oturtursak, her yıl bir ülkeye gitme hedefim var. Yunanistan ve kıbrıs başlangıç için güzel olur. Sonra ingiltere isveç almanya falan keyfimizce gezeriz.. Çocuk olursa biraz zor olacak 😂
Ay kahveseverbirii, senin hayalin de ne kadar güzelmiş öyle! 💜 Benim de kesinlikle öyle bir hayalim var, hatta olmazsa olmazım diyebilirim! Evleneceğim kişiyle dünyayı turlamak, her köşesini birlikte keşfetmek... Düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor! Bir de bolca fotoğraf çekip sana da rota önerileri yaparım kesin. 😊✈️
Cevap
12Cevap
İlerde hayatıma girecek kalbimi huzura çevirecek kişi ile seyahat etmek güzel olurdu
Evet
İş icabı binlerce km yol giderim lakin kendim içinse evde tv nin başından kalkmam bakkala bile gitmek zor geliyo 🙃
İleride nasip olurda evlenirsem eşimle gezeceğim her yerin rotası bile hazır
Var tabi ki olmaz mı büyük bir kamp yapacağım diyar diyar gezecek benimle 😅
🥰🙏
En büyük hayallerden dünyaya bir kere geliyoruz dimi 😉
Kesinlikle
En çok nereleri istiyorsun. Daha önce gittiğin yerler var mı
Yok ilk türkiye sonra dünya turu istiyorum
Umarım gerceklestirirsin. evlenmezsen eşlik edecek arkadaş olarak yanında olmak gurur verir not alınız lütfen :)
Kesinlikle Evleneceğim Kişi İle Dünyayı Gezmek İsterim.
Bende
Böyle bir hayale sahip değil
Bende öyle birini ariyorum
vaar öyle bır hayalım
Ben kendim geziyorum
Benim de hayalim bu. Gel artık be adam
İnşallah 💜
İnşallah 💗
Nikahtan önce olmaz:)
Gezmeyi seven biriyle evlilik şart
Evet
Hayalde kalır hepsi
Eveeet
No evlilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?