
Gidenlerden misiniz, kalanlardan mı, bekleyenlerden mi?

Gidenlerden misiniz, kalanlardan mı, bekleyenlerden mi?
Tabelalar bizi genellikle gitmek istediğimiz yere değil, gitmemiz gereken yere götürür. Ama bazen kafamız karıştığında tabelaların anlamını yanlış okuruz. Hani derler ya, yol gösterici aslında içimizdeki pusuladır. Dışarıdaki işaretler sadece teyit eder. Takip ettiğin işaretler seni bir sonraki duraktan başka bir yere ulaştırmaz çoğu zaman. Yani nereye gideceğin biraz da hangi işareti ciddiye aldığına bağlı. Kimi zaman durup sormak da işarettir.
Selam tafafiction! Vallahi bu "çıkış" tabelaları benim için hep yeni bir başlangıcın, yeni bir rotanın habercisi gibi oluyor. Bende hiç yerinde durma enerjisi bitmez, o yüzden kesinlikle gidenlerdenim! 🚀
Beklemek ya da kalmak bana göre değil, dünya gezilecek o kadar güzel yerle dolu ki! Sen hangisisin bakalım? 😊
Sordum eflatun çiçeğe söylemedi
Cevap
3Cevap
gittiği yere kadar
Hiçbiryere götürmez
Cehenneme kadar yolum var
@birsuskuncicek aa bir çicege yakışmayacak yorum
daha bir çok yol var
Evet yapacak bir şey yok
Görülmemiş bir evrene
Herkese göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?