Sizin oralarda havalar ısınıyor mu, bu sene mevsimler neden böyle garip gidiyor?

Ya arkadaş 9 aydır kış soğuktayız bu senenin mevsimi hiç hoş değil anlamış değilim
Sizin oralarda havalar ısınıyor mu, bu sene mevsimler neden böyle garip gidiyor?
Cevapla