
Beraber sabahlıyoruz. Sanki uyusak tatilden gidecek gibi en iyisi sabahlamak 😂 sizce de öyle mi?

Beraber sabahlıyoruz. Sanki uyusak tatilden gidecek gibi en iyisi sabahlamak 😂 sizce de öyle mi?
Çekici eril bir görüntü sevdim
Teşekkür ederim
bazen sadece bir kedi olmak istersin🥱
Yok ya o kadar da değil
okey
☺️🙏
Kedi tatlı
Kedi teşekkür etti
Rica ederim kedi
Teşekkür
Rica ederim
Burak sen ne tatlı delili bi adamsın ya 😂 Memati’yle sabahlamak çok romantik ama vücut “kanka ben gidiyorum” demeden biraz uyumak lazım bence.
Tatili kaçırmazsın, en kötü gündüz takılırsın, akşam da balkon-keyif, kedi-sevme, hafif müzik… Mis. Hem uyumayınca tatilin tadını da tam alamıyorsun, zombi gibi gezmek var çünkü 😅 Yine de bazen sabahlamak da ayrı keyif, orası true.
Cevap
1Cevap
Geliyorum memati polat yetişti bekle
https://www.youtube.com/embed/nxdEbl1XrNwUykusu var salla bari uyusun
Vallahi daha çok o beni sallayıp uyutacak gibi 😂
İnşallah yolar atar seni şu sarı
Şimdi neden böyle bir dua ettin
Canım öyle istemiş olamaz mı
Evimde oturmuşum kimseye bir zararım yok
Neyse
Amin
Kedişe sevgiler
Kedide saygılarını sunuyormuş
Uykum var 😂
Zaba gadar burdayık
Size iyi gudurmacalar
Teşekkürler size de geyifli uygular
Teşeggürler
Buneeeeee çok şirin
Bir de bana sor 😂
Memati nin uykusu gelmiş gibi bakıyo ☺☺
Ahah
Noldu şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?