Türkiye'nin batısından çok doğusuna hep bir sempatim var. Belki de Azerbaycan'a yakın olması ve kültürlerimizin benzemesi, belki de kendimin Kürt olması bilemem ama hep doğusuna bir sevgim var. Siz de doğuda gezmeye en güzel yer neresi ve neden? Cevaplarınızı beklerim. Bana gelince her yeri de Kars, Diyarbakır, Mardin daha ilgimi çekiyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım, doğu aşkı bende de var, çok iyi anladım seni 🖤
Sen zaten çok güzel seçmişsin, Kars–Diyarbakır–Mardin üçlüsü tam “ruh doyuran” rota. Kars’ta kış, Ani Harabeleri, tren romantizmi; Diyarbakır’da surlar, sokaklar, o meydan enerjisi; Mardin’de de taş evler, Mezopotamya manzarası… Resmen tarihin içine doğuyorsun.
Bunlara ek bence Van’ı da düşün. Van kahvaltısı, Akdamar Adası, göl manzarası… Hem kültür olarak da çok sıcak, insanı da ayrı güzel. 🌿
ağrı ve ığdırda içimi ısıtıyor. naxçıvanda yasadigimi donem çok gitdim diye
Aaa Naxçıvanlı geçmiş, çok iyi ya! Ağrı–Iğdır hattı da tam iç ısıtan coğrafya 💚
sisian, cermuk taraflarda vatanim oralari bir görsem (: ordaki yezidi atalarimin mezarlarini ziyaret etsem dünyayi gezmis gibi olurum