Sürekli gel git yapan biri gerçekten pişman mı, yoksa benimle oyun mu oynuyor?

Daha önce bana sürekli git gel yapan sevdiğim biri var, o hep uzaklaştığında ben de uzaklaşıyordum, hatta ben yakınlaşınca hep uzaklaşıyordu falan ama hep de yeşil ışık yaktım bir şekilde, bir süre sonra sanki oyun yapmaya başladı, bir geliyor samimi konuşuyorum ertesi gün yok, sürekli böyle olmaya başladı dalga geçer gibiydi ve moralim aşırı kötü oluyordu ve konuştuğu da bir sürü flörtü oldu bu dönem, hele hele geçen dönem yoktu ve çocuk ben varken rahatında, keyfinde, istediğiyle flörtleşiyor, konuşuyor falan, ben gidince, soğuk olunca bana yöneliyor ve diğer konuştuklarına karşı bir isteği kalmıyor ve son zamanlarda bana gönderme olabilecek repostlar paylaşıyor, özlemli, geleceğe yönelik vs. senle olmak isterim tarzı şeyler paylaşmaya başladı ve sürekli ilişkilerle ilgili repostlar paylaşıyor bu ara, neyse o göndermeler net bana eminim bu arada, neyse ben arkadaşıyla konuşurken gayet samimi konuşuyorum, gülüyorum, eğleniyorum, ona gelince kısa cevaplar veriyordum veya konuşmuyordum, bana düşünceli düşünceli bakıyordu bir ara, sonra otobüsteyiz, ben baktım ona, o da bakıyordu, morali aşırı bozuk gibiydi baya hem de, baktı baktı sonra göz kırptı, ben de gözlerimi kırptım, sonra yanağıma dokunup geçti, aşırı pişman duruyordu. Bu çocuk neden böyle, çok garip, ben varken keyfi yerinde, yokken modu düşük, modunun düşmemesi gereken bir gezideyiz bir de, onu o kadar çok etkiliyorum ki, gerçi 7 aydır bu durumdayız, ben varım hayatında, alıştı mı bana bilmiyorum. Yorumlayacak var mı
Sürekli gel git yapan biri gerçekten pişman mı, yoksa benimle oyun mu oynuyor?
Cevapla