Soru aşk, arkadaşlık vs. anlamında değil. Genel soru. Bir yerden uzaklaşmak istemene rağmen gitmemen için sürekli bir sebep çıkıyorsa ve gitmek istesen de bir yanın hiç gitmeyi istemiyorsa... bu oraya ait olduğun anlamına mı gelir?😄
Gitmek istiyorsun ama gidemiyorsun. bu oraya ait olduğun anlamına mı gelir🙃?
Bu durum daha çok maddi veya manevi sıkıntılara bağlıdır. Yani şartlara bağlıdır açıkçası. Sen gitmek istersin ama elini kolunu bağlayan mutlaka bir şey vardı. Ait olma hissi ise daha farklıdır; insan genellikle bir yerde kendini rahat, huzurlu ve kabul edilmiş hissediyorsa oraya ait olduğunu düşünür. Gitmek isteyip gidememek ise daha çok bir sıkışmışlık ya da zorunluluk durumudur ve bu her zaman aidiyetle bağlantılı değildir.
Yani en başta evet engellerim olmuştu. ama şimdi engellerim yok , beni burada tutan sebep yok. Ama bilmiyorum. Burayı sevmesemde alıştım sanırım. Bir yanım gitmek istiyor , bir yanım kalmak.😄 arada kaldım.
Evet doğal olarak işte olunca kafa işte oluyor. Yeni bir yerde başlayacak olsanız ve yine kendi işinizi yapacak olsanız denizsiz bir şehir mi yoksa denizi olan bir yer mi 😂iki şehride biliyorsunuz. hangisini seçerdiniz? 🙂
Hayat pahalı. Hangisi maddi olarak uygunsa oraya giderdim. Deniz daha güzel ama maddi açıdan nasıl olur denize yakın yerler bilemedim ve sıcak olur ayrıca. Ben yine de deniz olan yeri seçerdim sanırım. Her istediğin zaman tatil :D
Hayat pahalı doğru. Evet biraz zorlayıcı olur ama bu kısımda sorun yok. Sıcak olması bir açıdan iyi ben soğuk insanı değilim. Yaşadığım yer çok soğuk geliyor bana. Denizsiz yer bana sıkıcı, boğucu geliyor. Ankara öyle ama alıştım gibi bilmiyorum. Aynen deniz kenarı yerde çalışsan bile her gün tatil gibi 😅 işten çıkışta sahile inebilirsin. burada avm ve anadolunun kekoları var jffjj buranın insanıda tuhaf. Yorumunuz için teşekkür ederim mantıklı evet 🙂
Aynen gezmek farklı tabii. İnsan arada nefes almak istiyor. dediğiniz gibi bir yeşillik, bir sahil kenarı gözü arıyor. evet parklar vs insan kaynıyor doğru. Ve burada ulaşım zor. trafik yoğun. Yani iş dışındada illa insan nefes almak istiyor.
Gitmesi gerektiğinde gitmezse insan, kendini affedemeyeceği seviyeye gelebilir. Neden bunu yaptım, bu ben miydim, bana yakışmadı diyecek hale gelebiliriz. Lakin bile bile yine de kalmak, belki de aşkın en büyük dramatik sahnesidir..
Ve bazı aşklar vardı/r, bu sahne gerçekleşmeden bitmez.
Tripkolik erkekte kadında çekilmez yahu... haksız mıyım?😄mesele haklılık haksızlık değil aslında. Günün sonunda birbirine bakabilmek... Yani şöyle düşün tartışıyorsun ve orta yolu bulup gönül alabiliyorsun. Haklıyken haksız olmak kötü. Mühim olan konuşmak değil mi :) yani belki ikiside haksız olamaz mı😂haklılığa odaklanmak iyi değil, sürekli bebek gibi küsülmezde... biz yetişkin insanlarız. Konuşarak birşeyler anlaşılır çözülür. Konuşmadan kim ne bilsin derdini dimi... sürekli atağı karşıdan bekleyen kısmına yorumsuzum hahah ama atak sürekli karşıdan beklenmez evet. Hani derler ya hep erkek yapsın. Hep erkek hep erkek olmaz tabii. gerektiğinde kadında ataklar yapmalı evet. Ki ilişki dengede olsun... sence sevilesi insan nasıldır? Bana bahset 😄
Her tavrın bir sebebi vardır biliyorsun... Benim tavrıma gelecek olursak onunda sebebi var 😄 ben neysem oyum , gerçek düşüncelerim... Olmadığım biri gibi davranmadım. Şu var harekete geçirdim mi bunu? hayır. Bu konuda haklısın. Bunu konuşalım seninle. geliyorum uyumazsan 30 40 dakikaya. bekle beni jfjj ya da bekleme yani nasıl istersen, sana kalmış. 🙃
Bu oraya ait olduğun anlamına gelmez. Sadece gitmek için vaktin saatin gelmemiştir. İnsan bazı şeylerin önüne geçemez ayrıca insan bu dünyaya bile kalıcı gelmedi ki bir yere ait olsun.
Önceden gitmek için engeller vardı evet. ama şimdi engeller yok. Orası daha iyi olsa bile gitme hevesim kaçtı gibi sanki. Ayaklarım geri geri gidiyor. 😂bilemiyorum o piti piti yapayım en iyisi. Jfjf
Hahhahh ne yapayım bulunduğum yerden kıpırdamayım mı? Sahil olsa , azıcıkta güneş olsa tamam. üşüyorum burada jfjj orada en azından sahil var arada güneş var. burası saçma bir şehir ya. 😅
İstanbul'da yaşanmaz be 😂 tamam sahili vs var ama çok boğucu, kalabalık. Bir yerden bir yere gitmek sıkıntı. Trafik vs sevmiyorum😄oraya gezmeye gelinir anca. Tamamen yaşamak için benlik değil ya.
Evet İstanbul'da güzel doğru. Ege tarafını sevmiyorum jfjf ne buluyorlar anlamıyorum, bana abartı geliyor. Karadeniz'e aşığım ve Akdeniz. Karadeniz'e gidemem ama Akdeniz mümkün 😅 keşke Ankara'da deniz olsaydı 😂
Bence bu direkt “ait olduğun yer” anlamına gelmiyor. Daha çok zihninle kalbin kavga ediyor gibi 😄 Mantık “git” derken; konfor alanın, alışkanlıkların “dur bi” diyor olabilir.
Bazen gidememek; korku, belirsizlik, sorumluluk, hatta üşengeçlik bile olabiliyor. Ama eğer aklın sürekli “orada olmamalıyım” diyorsa, bir noktada ufak da olsa bir adım atmak iyi gelir. Ait hissetmek huzur verir; seninki sanki biraz sıkışmışlık gibi duruyor. 🫠
Peki ya imkanın varsa? Yani hep yaşadığın yerde mi kalırsın yoksa farklı bir yerde hayata tekrar başlar mısın? Yeni iş, yeni şehir gibi. yine kendi mesleğin olacak.
Valla benimde kafam karışık aynı sizin gibi. Ama benim ki bir tık farklı. Biri soğuk şehir ve sahili yok , biri sahili var sıcak. Ama sizde iki şekildede sahil seçeneği var en azından 😅 o bir tık daha iyi. İzmir daha rahat ve daha iyidir İstanbul'a oranla bence. Umarım dilediğiniz gibi olur, doğru karar verirsiniz.
Teşekkür ediyorum Çok naziksiniz umarım siz de doğru karar verirsiniz birkaç gün daha böyle sürünce sonra doğru karara nihai kararı mutlaka vereceğim aradaki gelir dengesi de farklı mesela gemide 2000 dolarla başlayacağım İzmir'deki yerde 42.000+ ekstresi var işte ne kadar gelir bilmiyorum onu açıkçası O yüzden de kafam karışık
Rica ederim 🙂Önemli olan nerede ne kadar çok almak değil aslında. Evet güzel maaşı olabilir belki. Ama şunu düşünmek gerekiyor o yer bana huzur verecek mi? Orada yapabilir miyim gibi... bunların hepsini göz önünde bulundurarak başlamak gerek. kafa karışıklığınız gayet doğal. Umarım doğru karar verirsiniz. bol şans dilerim🍀
Ya ödün ver demedim. ama konuşma şekline en azından dikkat etmek gerek. bak her yoruma saygım var. Bana katilabilirsin katılmayabilirsin, eleştirebilirsinde. bu doğal. ama ben hakaret etmiyorsam seninde buna dikkat etmen gerekir. Demek istediğimi anladığını umuyorum.