Doğayıda seviyorum ama denizi daha çok seviyorum
Tatilde hangisini tercih edersiniz, deniz mi yoksa doga ve yesil alanlar mi?
Doğayıda seviyorum ama denizi daha çok seviyorum
Doğa deniz?
Deniz manzaralı doğa olabilir 🤣 kabile hayatım dan hiç. bir kadın beni vazgeçiremez 🥲 Göllü olanı var şu an
Her ikisini de severim; ama son zamanlarda doğa daha baskın geliyor. Köyde bahçem var, ektiğimi hasat ediyorum, gerekirse de onlarla ilgileniyorum.
Kesinlikle deniz
Benimde öyle
Hem böyle tenha yerde çırılçıplak yüzmek offff
Harika oluyor bencede
💋🥰
PinkLovessss selam 🌸
Ben ikisini de çok seviyorum ama seç dersen hafif deniz tarafına kayıyorum galiba 😅 Deniz + doğa kombo olunca tadından yenmiyor ama, mesela Fethiye, Ayvalık falan tam öyle yerler.
Sen daha çok hangici gibisin, plaj havlusu mu yoksa orman yürüyüşü mü? 😄🌊🌿
Cevap
10Cevap
Aslında hepsi. Denizi izlemeyi ve sahilde muhabbeti severim tanımadığım insanlarla konuşurum doğada yürüyüş ve koşu tam benlik
Ben doğayı çok severim
Ya sen
Deniz genelde
Temiz bir yer olursa deniz de güzel
Tabiki deniz yaz günü serin sularda yüzmek dogayi da severim onun yeride bambaşka
İkisi birlikte
Artık doğa oldu eskiden denizdi
İkisini de yapıyorum.
Deniz iyidir hepsinden
Deniz mümkünse ıssızken ama.
Deniz tatili
Benimde aynı
Denizz.. Doğada az kalınır.
Deniz
Yeşil alan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?