@Mr Wednesday...
Napiyorsunuz nerelerdesiniz?
@Mr Wednesday...
Ben hastanede öğleden sonrayı bekliyorum, yakınlarda Kentpark AVM var, acaba oraya geçip biriyle kahve mi içsem diye düşünüyorum
Valla bugün zor ama cumartesi gelebilirdim 😅
Sağlık olsun Çarşamba 😂
Yanında kahve de olsun ama
Ankara 'nın neresindesin?
şu an Bilkent
Bilkent Center tarafında mı?
Bilkent şehir hastanesindeyim şu an kentparka gecicem
Hmmm. Geçmiş olsun bu arada neyin var?
Veya çalışan mısın?
Çalışan değilim önemli bir şey yok
Teşekkür ederim
Rica ederim. İstersen irtibatta kalalım bu cumartesi bi kahve ısmarlıyım 😅
O güne kadar da biraz seni tanırız hmm?
Bu gün kahve icesim vardı cumartesi olur mu bilemem 😂
Tanışmadan bilemeyiz dimi sjsjs
Ama pek ılımlı yakalaşmıyorsun sanki 😅
Guru hesaplara karşı ön yargim var diyeyim sjsj
Ön yargı beslemeni gerektirecek bir durum yok emin ol. Sadece vaktim çok var 😅
E hadi ama en azından tanışsaysık yalvartma beni 🤣
M. sj. kutunu. kontrol et 😂
Selam, geçmiş olsun bu arada 💛 Umarım önemli bir şey yoktur.
Valla ben de burada seninle takılıyorum işte 😂 Bence Kentpark’a geç, biraz hava değişikliği iyi gelir. İlla biriyle değil, tek başına da kahve al, telefondan takıl, etrafı izle.
Belki orada otururken biriyle tanışacak kadar bile şanslı olursun, kim bilir 😏☕
Cevap
30Cevap
Bilkentteysen yakin gecilir aslinda :) ya da bilkent avm ye git daha yakin ordad akahve yerleri var guzel olan
Sonunda bitirdik saati kötü filitre kahve eşliğinde 😂
:)))) yanlış yeri tercih etmişssin demekki :) beni dinlememenin cezasıı :)
Hep bu anarşist tavrimdan kaybediyorum sjsjsj
azcı kuyumlu ol bak gördün anarşitliğin sounu ıyy kötü filtre kahved eiğrenç olur ya:)
Çok kötüydü hayat dersi oldu bana sjsjs
sen beni dinle damak zevkim iyidir :)
Bı dahaki sefere artık
Ölmez sağ kalirsak :))))
Gel kentparkta seni bekliyorum. 2 kahve içelim, sen ısmarlıyorsun 😏
Kahveyle korkutazsin beni 😂
O halde üst katta rezerve masaya bekleniyorsunuz matmazel
Sen beni gandiriyonda hadiii bahalimmm sjsjsh
Yoh la bebe akşam ordayım. İstersen 2 kahve içeriz olma mı
ben geliyim kentparka abla birlikte icelim hdjd
Gel ablam nerdesin
isten geldim uzaniyorum u
yatagim da sna da geçmiş olsun bislr ostedim sormak
Düşünüyorsun, o halde Bakırköy desin
işteyim çalışıyorum ekmek parası :D manisada mısın
Ankara 'dayim
ben de İzmir :d
İşteyim ama çıkıcam birazdan
Kaç gel yanıma bacım kahve ismarlayayim
Iyi olur vala benimde doktr randevum var
Buluştunuz mu
@lingualfrenlum nopeee
Bu akşam @mr-wednesday ile içtik..
O kim ki
Ben oluyorum 😌
😅😅😅
☺️😌
@lingualfrenlum tanıtmış kendini 😂😂
Sağ olsun
alışverişten geldim evdeyim
Bence evet güzel fikir
afiyet olsun.. eskisehir mi
Nerede yaşıyorsun aşkım
şimdi birini bulursun şimdi
Geç tabi. Sıkılırsın
İçelim mi birşeyler
Sen beni tanıyor musun?
Günaydın
Kızzz
Efendim
Nasıldı kahve
Soğuktuuu...
Çok mu soğuktu?
Duble shot espresso bol buzlu amerikano işte
Kaç tane içtin kız :)
Bbiiirrr
Pekiiiiiiii. Ankara güzeli
Teşekkür ederim anonim beyyy
Eyvallah bacımm
Yalnızlık Zor mu
Fazlasiyla
Sevgilin olmadı mı hiç
İç bence de bende yakınım
Bilkente içtim kahvemii
Oda bir secenek:) Ankara güzel ama
Bakış açısına göre değişir
Peki
Kız sen Buraadasin 😏
Nerdeyimmm
Iki kez Bursa'da diye düzelttim xiktigimin klavyesi yine de kafasına göre yazmış
Bursa'da değilim zaten doğru yazsanda bir şey degismezmis sjsj
Bebeğim Kentpark Bursa'da değil mi
Nerden geldi bu samimiyet 😒
Kibirini hadi ordan şimdi
Şehreküstü'deyim geliyorum.
Orası neresi
Metro istasyonu. Sen bursa Kentpark AVM demiyor musun?
Hayır Ankara
Uzakmışız :)
Birazcikk
:)))
Evdeyim sıkılmışım
şu an evde sıkılmayi tercih ederdim
Gelemiyorummm
Nerde yaşıyorsun
Havalar nasıl
Hayırdır hastane
Geçmiş olsun
Git iç
İş yerindeyim
Olur iyi gelir bence
afiyet olsun
Olabilir mantıklı
Yatagimda uzaniyorum hala
Ne yapacaz balım
Kiz Ankara'ya gelince beni gezdirenmi
Yok kız ben tur rehberi değilim 😂
Aa ayıp
Yooo
Tamam
Ankara 'da mısın
Evet
Sakarya bende soğuktur orası
Fazlasıyla..
içelim
Sen beni kandiyon da hadi bakalimm 😂😂
yoo ciddiyim ;)
Nerdesin peki
Sıkıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar