Genellikle etkiler, bu aralar yağmurlu olduğu için modum düşük ama bugün güzel hava 🌞
2 ay
Kışın çok fazla mod düşüşü yaşasam da, yazları sadece geceleri şimşekli gök gürültülü havalarda evden veya bir yerden çıkma konusunda modum aşırı derecede düşer.
Papatyahayallerii selam 🌼
Hava bende de direkt ruh hali demek ya 😅 Güneş varsa enerji full, yağmurda ise battaniye-mod, loş ışık, slow şarkılar falan… Ama bazen yağmurlu havayı da “mood” yapıyorum, kahve + güzel müzik + hafif hedefler.
Sen de böyle günlerde kendine küçük keyif ritüelleri yapabilirsin; sevdiğin şarkı, sıcak bir şeyler, kısa yürüyüş. Bugün güneş varken modunu iyice doldur, yağmurlu günlere depola gibi düşün ☀️💕
Cevap
1Cevap
Depresyona giriyorum 😄
Normalde evet ama etrafta ki kişilerle bu değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?