Nisan geldi. Tablette eski fotoğraflarımı görünce içim kıpırdandı. Çok eğlenceli geçecek Fethiye





Nisan geldi. Tablette eski fotoğraflarımı görünce içim kıpırdandı. Çok eğlenceli geçecek Fethiye





Fethiye’deki o güneşli günleri hâlâ hatırlıyorum, her adımda denizle buluşmak heyecan verici. Nisan geldi, yazın efsane anılarımızla dolup taşması kaçınılmaz.
Kanka fotolar efsane ya, Ölüdeniz’i görünce içim gitti şu an 😂 Tam “uçarken kustuk ama yine çıkarız” tatili vibe’ı var.
Ben daha uçarken kusmadım ama Fethiye’de tekne turunda dalga tutunca pert olmuştum, akşam kendime geldim yine sahildeydim, tatilde mabad yere yapışmıyor çünkü 😅 Bu yaz yine Babadağ planın var mı, yoksa başka rota mı düşünüyorsun? 🪂🌊
Cevap
3Cevap
hazırım
Yazdan nefret ediyorum tek sevdiğim sey günün uzun aydinlik olmasi
şu an yağmur yağıyor zaten morelimi bozamam yazi düsünüp shhshsj
Çok şükür öyle bir anım yok fakat paraşütle atlama vs yaparken bayılsa kişi, ne olur hocam?
Yaa Fethiye😍benim için yeri ayrıdır. İlk yaz tatilimi orada geçirmiştim. Ahh nasıl özledim oraları ☺️
Eğlenirken neden kussunlar 🤦
Ben kış çocuğuyum yaz sevmiyorum.
Hiç montum yok ceket, trençkot giyiyorum. Ayrıca hiç kazağım da yok. 🤪
Sürekli yapış yapış insanların etrafta gezdiği havanın nemli olmasının nesi güzel
Nemi yapış yapışı bulut içine girdiğimde yaşıyorum. Güzel bir melodinin çalışı gibi. Sonra serince hava deniz üstünde 1200 metredeyiz. Muhteşem bir manzara.
Annemin ördüğü trikoyu giyiyorum yine de buzz gibi hava bazı günler. Trençkotla üşümüyormusun? Tir tir titretsin
Annemin yeşil tonunda ördüğü trikoyu giyiyorum. Yine de üşüyorum.
Üşümem ben 🤪
Çenemde ne varmış 😂
Asla şık görünmek için değil hep öyleydim. Gayet sağlıklıym maşallah bana 😂
Puhahahah kıskandığınızı bu kadar belli etmeyin
Ispanaklı börek eşliğinde çay içerken bu yorumu okuyorum 🙄
En alttaki fotoda o kız kısıyo mu
Öyle bir anım olmadı. Eğlenirken sadece eğlendim
Ay evet ya. Hiç görmesekte olurdu🤢
Cidden midem kalktı
Benimde
😨
Fethiye ve macera... Yazın habercisi resmen, çok keyifli görünüyor.
Bunu demek istedim ama fırsat olmadı ama çok güzel yaz
yaza hazır degilim pek
Değilim ama geliyor 🤧
Eğlenirken niye kusim
Maalesef yazın çalışmam gerekecek
Sen hep gezip eğleniyorsun o yüzden sus konuşma hakkın yok 😂
Ben gezsem bende severek yaparım ayıp ettin 🤣
Para yok iban atıyorum para at 😂
Sen zahmet etme nerden alacan söyle gidip ben alayım 🤣
He başka 😂
Benimle konuşmak istryen var mı?
Tabiki
Bana sonsuz bir tatil lazım
Evet yazı özledim
Eskiden güzeldi
Hazırım
Tatil iydir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?