Şeriat korkusu ve kadın hakları yüzünden bu ülkeden gitmek istiyorum, hangi ülkeye taşınmak mantıklı olur?

Kim ne derse desin ben ülkemde kalmak isterdim ama şartlar beni gitmeye zorluyor. Ülkemin insanı aşırı cahil. Israrla İran ya da Afganistan gibi olmak istiyor ve bunu söyleyenleri de cahillikle suçluyor. Şeriat deyip duruyorlar yok biz öyle olmayız Osmanlı’da öyle değildik falan. Osmanlı’da kadınların hangisi şimdiki kadar eğitimliydi? Hangisi istediğini giyip istediğinde evlenip boşanıyordu? Ne zaman kadın özgürdü? Erkek egemenliğini savunanların şeriatı savunması zaten uygun. Bu ülkeye bu gidişle şeriatı getirip Afganistan yaparlar. Sonra da bu şeriat değildi deyip ağlarlar. Ben gitmek istiyorum. Hayatımı kimsenin tercihinin eline bırakmam. Zaten psikoloji okuyorum. Kadınlara onu yapma şunu yapma diye baskı uygulayıp dursunlar ben bunlara gelemem. Hangi ülkeler daha uygun sizce?

Şeriat korkusu ve kadın hakları yüzünden bu ülkeden gitmek istiyorum, hangi ülkeye taşınmak mantıklı olur?
Cevapla