
Bursa'nın eşsiz soğuğunda yeğen eğlendiriyoruz, çocuklar eğlensin bizden geçti 💔

Bursa'nın eşsiz soğuğunda yeğen eğlendiriyoruz, çocuklar eğlensin bizden geçti 💔
Senden geçmedi daha gençsin bir 10 yılın daha var hele bi iş hayatına atıl sorumluluk almaya başla o zaman dersin 🧐 yaş büyüyünce daha eskiye dönemiyorsun aman dikkat edelim genç arkadaşım
Keyifli gezmeler. Müzik, KS'de takılmaca öyle.. 😄
teşekkür ederizz sana da iyi eğlencelerrr🙂
Rica ederiim, eyvallah:)
Bayram şekeri topluyoZ
geleyim
yaa şirin miyimmm🫢
hayir şirine hshhs
kırmızı kafali olan mi
hic güzel degilmis begenmedim
neyii shhshs
doldururuz posetiiiii
haydee
Selam tatlım 🧡 Bursa ayazında dayı/teyze modu açılmış sizde, helal olsun valla 😂 Çocuklar eğleniyor da biz niye eğlenemiyoruz ya, bu ne büyükler lobisi!
Ben de evdeyim şu an, kahve+telefon üçgeninde takılıyorum. Sonra çıkıp biraz yürüyüş yaparım diye düşünüyorum. Yeğeninle ne yapıyorsunuz, parka mı gittiniz, gezme mi? 🌬️🧣
Cevap
48Cevap
En sevdiğim aktivitelerden birisi kız çocukları ile gezmeye çıkmak
gerçekten, cok tatlilarrrrr
Hayali bile insana saç beyazlatır Ya düşünsene bunu parka götürüyorsun salıncakta sallanıyor markete götürüyorsun iki üç tane abur cubur alıyorsun beraber yiyorsun yolda gidiyorsun el ele tutuşarak sürekli yolda sana sorular soruyor Bu nedir Şu nedir diye sen de bunlara cevap veriyorsun aynı zamanda Yolda geçen insanlar Ay ne kadar tatlı ne kadar şirin diyorlar sevmek istiyorlar sonra otobüse de binebilirsin yürümede eve gidebilirsin Ama otobüste bindiğin zaman cam kenarına oturuyorsun sürekli Camdan bir şeyler Gösteriyor sana abi yemin ederim kafayı yiyeceğim ya bir an önce bir tane kız çocuğu bulmam lazım🫠🫠🫠🫠😭😭🤣😭🤣🤭🤷🤭😭🤗😂🤭
kız çocuğu yapman gereken konular varrrr ahahahh, yakışırrr bence sana, umarım olur. anlattığın seylerde cok güzel canlandi gozumde🙂
Bak sana şu kadar söyleyeyim sırf kız çocuğum olursa onu prensesler gibi yaşatayım diye tam bir buçuk sene boyunca Kız çocuğuma bir tane isim aradım buldum ve bunu En yakın arkadaşım sorduğunda ona söyledim benden önce evlendi kız çocuğu oldu o ismi ona verdi 3 sene daha uğraştım bir isim buldum bunu bırak en yakın arkadaşlarıma aileme bile söylemiyorum Çünkü benim kız çocuğum prensesler gibi yaşayacak Ona özel bir isim buldum ve bu isim Türkiye'de sadece 3 kişi de var Hatta iki kişi de diyebiliriz Çünkü bir tanesi mahkeme kararıyla adını değiştirmiş ve bir kız çocuğunun neler istediğini nelere özen gösterdiğini ve nasıl davranılması gerektiğini çok iyi biliyorum Çünkü ben de bir abla iki tane kız kardeş var asla birbirinden ayırmam ve onlara yaptıklarımın daha fazlasını kızıma yapabilmek için elimden geleni yaparım düşün bak maaş kartını ablama vermişim kendi ihtiyaçlarını karşılasın ben kendime bir şey almasam da olur😊😊😊 anlattıklarımı kendi kızımı yaşıma çok isterim tabii ki de ama henüz o aşamaya gelmedim çünkü evlenmedim ama Arkadaşlarımın kız çocukları ile veya akrabalarının kız çocuklarıyla bunu yaz aylarında özellikle Ara ara yaşıyorum tabii ki de🤭🤭🤭🥰
bir seyi cok istersen olurmus, büyük ihtimalle kiz cocugun olacakk hayırlı olsun simdiden shshhs geleceğin güzel babasisin tebrik ediyorum, buldugun ismi kimseye soyleme hicbir zaman.
Kim kimi gezdiriyor 😅 İki kulak topuza da benden bi bayram şekeriii 🍭
hahhssh teşekkür ederizzz 🙂🫢
teşekkür ederimmm
Aha aha teyze mi hala mi zor surec ama seninle mutlu ise en harika bu
kuzenim kızı, halasi oluyorummm hshshs
Hım hala yigen harika bence ya vakit geçirmek ne derler kısmeti sana olsun 🧿
teşekkür ederimmm🙏🏼
Rica ederim 🧿 yaz zamanda haha
İyi bayramlar kolay gelsin, zor iş çünkü özellikle de bursa böyle soğukken ahahah
evet ya cok soguk cidden, cocukla ugrasmakta zor
Anlayabiliyorumm, benim de yiğenim var :)
Tarzın çok hoş bu arada
teşekkür ederimmm🙂
Rica ederimm
Keyifli gezmeler, de neden senden geçti daha gençsinn 😅
Ben mesaideyim 🥲
teşekkür ederizz, gecmedi tabii daha çıtırız🙂 kolay gelsin sana daa
rica ederimmm
Benim için bir kerecik ısırırmısın yanağından 😘😘😘
oluurr tabii😅
İyi eğlenceler çocuklar mutluyken biz de mutluyuz iyi bayramlar ikinize de
teşekkür ederizz, iyi bayramlarrrr
Yanınıza güldürecek birine ihtiyacınız var mı fjfjjm
ikimiz iyiyiz gizli üye 🙏🏼🙂
Dışarı çıkacam nereye gitsem diye düşünüyorum
iyi gezmelerrrr🙂
ya kurbanınıniz olayım şu körpe yavruları internette paylaşmayın. Bu emoji sansürü bir işe yaramıyor yapay zeka ile onu silmesi çok kolay. Lütfen ya hafife alınacak bişey değil bu olay
Camdan bir yerlere gitmeye çalışan insanları izliyorum. Bu kadar insan nereden geliyor nereye gidiyor ne yiyor ne içiyor. Vs vs düşünürken çalışma saatinin geldiği endişesiyle yeniden işe koyuluyorum
Genelde hafta sonu evde kendi halimde oluyorum, bir yandan müzik dinlerken dikiş yapıyorum ya da bir dizi izliyorum. Seninki nasıl geçiyor?
Yeğen enerjisi Bursa soğuğunu unutturur herhalde. :) Keyifli gezmeler size!
İyi eğlenceler bizim de istanbulun soğuğunda mabadimiz donuyor
Bu bayram sadece yatarak geçti, her yer yağmur çıkılmıyor dışarı.
Vallahi uzandım öyle yatıyorum midem ağrıyor
Bi teyzenin yeğenini gezdirirkenki göbek ve jean şovunu izliyorum :))
Benzeri şeyler fjddjdj
yeğen mi seni eğlendiriyor yoksa
Sende eğlen yasitinla bir şey olmaz fjrj
eğleniriz 🙂
Leğen diye okudum mk
😅😅
Sevap point bişi olmaz gezdir
sen de gezdirrrr
Aferin senden güzel anne olur
teşekkür ederimmm🙏🏼 inşallahh
Maşallah, cimcime gibi bir şey :)
oylee 🙂🙏🏼
Sevimlisiniz ikinizde.
teşekkür ederizz abisi😅
🥰
Bugün yatıyorum
Kıyafeti çok tatkı ponçik😀Bende yeğenimle takıldım bu bayram.
Bugün dinlenme
dinlenn bol bol
Gece oldu uyucam
sabaha az kaldi uyuu lütfen 🙏🏼
Çocugu lahana gibi giydirmişsin 🤣
benim çocuğum değil, giydiren düşünsün 😅
Maşallah bahtı güzel olsun
Nasibini kapatıyosun ckxkxk
neden
onun için daha cok gencim, sanmazlar😅
yatıyom uzanıyom hayal kuruyom
İş yerindeyim bayat çay içiyorum dkdk
Oyyyu ne tatlu
Ona sevineceği şeyler al 🥳 🙏
Evdeyim eşimle egleniyrum
Günaydın tatlım. Yerim yanaklarını onun
Niye geçti daha dur bakalım
Kahvaltı yapıyorum
Pantolon Kimin
O göbekten üşümüyor musunuz
Sende çocuksun zaten hahahaha
Evde takılmaca kahve yapicam birazdan
Ayakkabılara bak 😂😂😂😂😂😂
ne güzelmiş D:
Çok tatlısınız
Keşke yeğen olsaydım
yeğenlerime bakiyom
ofisteyim
anam saclara bak
Eglendir
Bayramda göbüş yapılmaz azıcık sanki
Bende İstanbul'da kuzen eğlendiriyorum
Ne güzel
Kaç yaşında çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?