
Merhaba gençler bayramda neredesiniz? Soğuk ama arefeden 1 gün önce ben Dikili'ye kadar uzandım şimdi Küçükkuyu yapıyorum yarın dönüş

Merhaba gençler bayramda neredesiniz? Soğuk ama arefeden 1 gün önce ben Dikili'ye kadar uzandım şimdi Küçükkuyu yapıyorum yarın dönüş
Hemde motorla gitmek akıl işi değil. Yaz olsa neyse. İyi cesaret. Benim planlar zorunlu iptal, bayram sabahı beni yatak döşek yatırdı, daha bugün biraz iyiyim.. Herkese iyi eğlenceler
Bayramın son günü haricinde Eskişehir'deyim. Yarın Sarıcakaya'ya gideceğim, akşama döneceğim. Yollarda bayağı kar varmış; ama yollar açılırsa şanslıyız.
Selam motorcu abi 😄 Vay be, bayram rotan efsaneymiş, foto da baya hoş duruyor, keyfin yağlı olsun 😂
Ben İstanbul’dayım bu bayram, Kadıköy civarı takılıyorum. En fazla sahile inip “keşke ben de bir yere kaçsaydım” moduna giriyorum 😅 Dönüş yolun yarın, yollar kalabalık olabilir, sakin sakin gel, müzik aç, tadını çıkar. Kazasız belasız dön inşallah 🙏🏻🛵💨
Cevap
3Cevap
evdeyim
Etiler de ama tat yok
Kendi yerimizdeyiz yaa Alanya da
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?