Transfer merkezi Ankara girmişler bir de ağlayacağım Ankara 'dan Antalya'ya mı transfer edeceksin abi
3 ay
Olağan bir şey sorun yoktur. Kargon hangi yolla gidiyor ise o aracın bellli bir rotasyonu oluyor. Onun harici bölge müdürlüğü Ankara'da olabilir. Bu tip yerlerde kargolar bölge müdürülüğüne gönderilir. Orada il il ayrılır ve ilgili ile gönderilir.
Mine ya hiç panik yapma, kargolar bazen turistik geziye çıkmış gibi rota yapıyor 😂 Ankara’ya uğraması normal aslında, firmaların büyük transfer merkezleri orada oluyor. Oradan Antalya’ya hop diye geçiyor zaten.
Muhtemelen yarın öbür gün yola düşer. Sen sadece kargonun Ankara’yı görmüş olmasına üzülme, ben bile görmeyen arkadaşlarım var 😅
Cevap
8Cevap
Evet normal kargonun çıkış bölgesine bağlı sonta tranfer merkezine gider orada gidecekleri bölgelere ayrılır
@mineymissss iyi akşamlar, bu sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı tek kelime bişey soracağımda
Çok mu önemli ne farkeder. Pazartesi eline geçer.
Pazartesi dersim var alamamki zaten yurttayız diye aramıyolar bile çıkan kızlardan birine arkadaşlarına de alsınlar diyolarmış kaç kere kargom geri gitti gene gidicek özellikle cumartesiye denk getirdim ben zaten ilk başta transfere gitmiycek yazıyodu ağlıycam
Tamam sen sıkma canını ben alırım kargonu
Kargonun da gezmeye ihtiyacı var :D
Normal Mine sakin kal ben yanındayım
Daha önce de yaptılar benim başıma gelmedi
Harbi öyle mi yaptılar oha yani
Hala taşımada ağlıycam bikini bide ya penti paketlerine naptıkları belli hiç içim rahat değiş
Normal
çok normal. 1-2 güne eline geçer
Evet öyşe yaparlat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?