Ben 19 yaşındayım yanımda 45 yaşında biriyle otelden oda tutmak istesek nüfus cüzdanı vs sorarlar mı ya da sorun ederler mi sıkıntı ediyorlar mı böyle şeyleri? Fesatlık yapmadan cevaplayın rica ediyorum
3 ay
Böyle bir sualin trol olmasını diliyorum, dikkat çekmek için, fazlaca yorum yağsın diye sorulmuş bir sual olmasını temenni ediyorum. Hiç istemesem de diyelim bu sual gerçeklik barındırıyorsa, 19 yaşındaki o genç Hanımefendi aklını başına alıp kendini kullandırmasın, ne işi var kendisinin kendinden 26 yaş büyük bir herifle. Biz fesatlık yapmadan yanıt verelim de sualine , seninle olan o kişi fesatlık yapmadan mı seni istiyor acaba, aklı başında birisi olsa çoluk çocuğu kandırmayım , bana yakışıyor mu çoluk çocukla takılmak der. O hevesini alır, sen hayatının hatasını yaparsın. Kendine saygın olsun, hiç kimsenin seni kullanmasına, bedenin yararlanmasına izin verme, bedenin ve sen çok değerlisiniz unutma
Ben yaş farkını önemsemiyorum, yaşıtlarım ilgimi çekmiyor olgunlaşmamış insanları sevmiyorum
O herif de olgun değil, olgunluk yaşta değildir sadece, olgunluk karakterdedir en çok, zira olgun bir erkek bu kadar yaş farkını önemser, olgun bir erkek kimseyi kullanmaz
Kullanmıyor zaten
Sen öyle sanıyorsun, seni kullanıyor canımın içi.
Otele girerken zaten kimlik vermek zorundasınız ama yaşlı biri ile oda tuttuğun için otel görevlileri siz ne ayaksınız demez onlar paraya bakarlar
Para için babası yasındakı adamların altına yatıyorlar... toplum cok yozlasmıs. Kıyamet kopsada kurtulsak.
Parayla ne alakası var öyle bir şey mi dedim? Otelin parasını bile ben ödedim
Gencecık kızsın ne ısın olur o yastakı adamla.
Polis bölgesinde eminiyete, jandarma bölgesinde jandarmaya otelde konaklayanların kimlik bilgisi verilmek zorundadır. Devlet kayıtları tutmakla mükellef sen nesin, necisin, aranman var mı? Yahut eşini mi aldatıyorsun? Örneğin boşanma davalarında geriye dönük otel kayıtları istenince hakim isterse seversin çıkıyor.
severesi çıkıyor
*Secere
Yazsana bana
Ne için
Bir şey soracağım
Xp yetmiyor senin yazman lazım
Evet kimlik isteyip kayıt yaparlar güvenlik için. Yani odada bir sorun olsa kimin kaldigini bilmeleri gerekir ve aynı zamanda emniyet suçluları yakalamak için otellerden listeleri alır. Ama suçlu değilsen bunu kimse kullanmaz
Kimliği zaten vericem de yaş farkını veya evli olup olmadıgımızı sorun ederler diye sordum
Ya bak fesatlık yapmadan söylüyorum 😅 Oteller kimlik ister, hatta Türkiye’de kimlik bilgilerini sisteme girmek zorundalar. Yaş farkına falan karışmazlar. 18’den büyüksen kimle kaldığın onların konusu değil.
Sadece ikinizin de kimliği yanınızda olsun yeterli. Gerisi sizin özeliniz zaten. Rahat ol yani 🤍
Cevap
12Cevap
evet nüfus cüzdanlarınız alınır sisteme girilir sistemdeki bilgiler emniyet veya jandarma hangi kolluk kuvvetinin bölgesindeyse onlarla paylaşılır ama savcılık izni olmadan kimse o kayıtları göremez
Sorarlar tabi ahlak şubeye haber salarlar sonra bu adam evli ama bu kızla değil diye birde ceza yazarlar
Evli değil
Fesatlık yapmayın demıssın ahlaki bir durummu var sende 😀 19 yqsındasın 45 yasındq koskoca herıfle ne ısın var? Escrtmu olacan bu yasta
Seni ilgilendirmez, insanlar cinsel hayatı var diye esc olmuyor. Aynı şeyi bir erkek yazsa helal dersiniz
Yoo ben helal demem. evlenmeden yatmam kımseyle
O senin tercihin.
19 yasındasın mk 19 senden 2 yas kucuk kız lıseye gıdıyor. Senın maks sevfılı olacagın yas 25 -26 ...
Neyse ben bırsey demıyom... ınsanların ılıskısı benı ılgılendırmıyo ama uzulyom sıze yoksa ben kıskanmam cunku ssnın yasındakı bjrı benım kardesımdır.
Yaşıtlarım ilgimi çekmiyor ergen erkek sevmiyorum
45 yas cok buyuk o mesela senke evlenmeye dunden hazırdır. Birincisi aılene nasıl acıklayacaksın. Aılesı arkasında olmayan kızı cok ezerler evlense bıle.
Sonra o adam 50 sını gectıgınde senın gozun yenı yenı acılcak. Senın tempona enerjıne karsılayamayacak.
30 oldugunda o adam 56 olcak.
Evlilik düsünmüyorum
Bana yazma senin saglıgında davranıslarında ıyı degıl. Saglıklı dusunemıyorsun. Zannımca senın paraya ıhtutacın oldugu ıcıj sen o kısılere yonlendın. ınkar edıyırsun ama ben yemem.
O Şu an sana tatlı gelen para bırgun senı mafedecek. Kendıje saygını kaybedecksın
Max kahve ısmarladılar kimsenin parasını yedigim yok sükür ki kendi param var durumum iyi. Sağlığım da yerinde. İlgimi cekiyorlar diye ne saglıksız ne de escort oluyorum
O adamların hicbirini sadece kahve kesmez cocukmu var karsında 😀
Ayrıca senın amacın kahve ıcmek , sosyallesmek , sınemaya gıtmek gezmek falan olsa o yasları tercıh etmezsın.
Aranızda bir cıkar ılıskısı kesın var ama cozemedım neyse. İyigunler sıze. Dedıgım gıvı konusmak ıstemıyorum. Senın maks sevgılı olacahon yas 26 .
Sen kimsin ki karışıyosun cok bilmislik taslama. O yas kesimi ilgimi çekiyor yaşıtlarımdan hoşlanmıyorum. Her alanda onunla vakit gecirmeyi sevmiyorum. Yazmamı istemiyosan vazifen olmayan seylere burnunu sokup bilmislik taslama
Ne halin varsa gör.
Gençsin çıtırsın buruşuk ihtiyarlar ne işin var senin ya az bi mantık lütfen
Ergen erkek sevmiyorum
Yavrum ergenlerle takıl demedim zaten senin aralığın 25-30 olmalı maks
Ben dilf seviyorum
Sadece kullanılırsın gençliğine yazık etme
Yasıtlarımın da farkı yok erkekler her yasta aynı, kullanılıp kullanılmadığımı anlamayacak kadar da canım degilim zaten sıkıntı yok
Üzüldüm sana hep kötüleri denk gelmiş demek ki
Kullanılıp kullanılmadığını anladığını düşünüyorsan otelde ne işin var acaba basit bir esc parçası gibi
İnsanların cinsel hayatları olabilir herkes sen değil. İlişkim var diye esc olmuyorum
Esc olduğunu söylemedim zaten genelde esclere öyle davranırlar otele götürürler bu adamın gözünde de daha fazlası değilsin o yüzden kendi kıymetini bil ve yaşına uygun düzgün biriyle ol kendine saygın olsun. Ayrıca kadınlar günün de kutlu olsun 🙏
Aynı sehirde degiliz bir süredir napalım sokakta mı takılalım
Sorun sadece otele gitmek değil ki, anlatamıyorum sanırım
Anladım ama ne beni tanıyorsun ne onu tanımadığın etmedigin insanlar hakkında genelleme yapma
Yine kendi hayatın kendi seçimin özgürsün sonuçta yargılamak bana düşmez ama yanlış yapıyorsun benden sana tavsiye olsun üzülmeni istemem
Yanlıs yapmıyorum sagol
45 yaşında adam kızı yaşındaki kızla takılıyorsa yanlış olan çok şey var ama neyse er ya da geç bir gün anlarsın ne anlatmak istediğimi
Anlıyorum ne kastettigini ama her dogru oldugunu dusundugun sey dogru degil ve her insan bir degil maalesef genelleme yaparsak zaten direkt erkeklerden uzak durmam gerekir
O adamın sapık olduğunu bile bile devam ediyorsan kendine saygın yoktur zaten. Eğer sapık olduğunun farkında değilsen bunu anladığında çok geç olabilir o yüzden dikkat et kendine. Aklı başında bir erkek o kadar yaş farkı olan kızla bu amaçla konuşmaya bakmaya bile utanır ama utanma duygusu da yok ahlaki değerleri çökmüş ve gençliğinde yaşayamadığı cinselliği genç kızları kandırarak yaşamaya çalışıyor. Gelmiş 45 yaşına, bugüne kadar kaç kadında denemiştir şansını ve böyle böyle kandırmayı manipüle etmeyi öğrenmiştir sen ise ona baktığın zaman yaşıtlarında veya birkaç yaş büyüklerinde görmediğin olgunluğu ilgiyi görüyor ve buna anlam yüklüyor olabilirsin. Sana cinsel amaçlar haricinde başka hiçbir ilgisi yok kalbi vicdanı utanma duygusu çürümüş. Ahlaken çoktan ölmüş, birkaç seneye bedenen de ölür zaten.
bakiyorlar zaten direk emniyete bagli sistem is ustu yakalanma
Yakalanacak bisey yapmıyoruz
Büyük şehirlerde bakmıyorlar
Yok olmaz sorun yaşın tutuyor
isterler tabi ki.
Soruyolar. Kayit icin
Fotokopisini çekiyorlar.
45 yaşında biriyle ne yapacaksın Allah aşkına
Konu bu mu
Önüme geleni niye kabul edeyim herkesi kabul etmek zorunda değilim
Yaklasım sekli
Bakıyor
Bakmıyo dedi cogu
Onlar gitmemiş demekki otele
Iyyy
Yo ne alaka
Belki almazlar diye
Yok öyle bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?