Uruguay'a gideceğim temelli hem vizesiz hem de güzel bir ülke olduğunu araştırdım. Türkiye'de artık kalmak istemiyorum belirli sebeplerden dolayı savaş ekonomi vs. bu konuda düşünceleriniz nelerdir siz de gitmek istiyor musunuz
3 ay
Uruguay'a gideceğim temelli hem vizesiz hem de güzel bir ülke olduğunu araştırdım. Türkiye'de artık kalmak istemiyorum belirli sebeplerden dolayı savaş ekonomi vs. bu konuda düşünceleriniz nelerdir siz de gitmek istiyor musunuz
Bwnim dw imkanım var ama gitmek istemiyoeum. Ülkeni seviyorum gerçekten güEl bir ülkedeyiz kıymetini bilmek lazım. Öte yandan gideceğin ülkede şimdiden işini evini düEnini ayarlamadıysan aşırı zorlanacaksın ve orada her zaman 3. Sınıf ülke vatandaşı olacaksın veya mülteci statüaünde olacaksın. Yani bizdeki suriyelilere bakış açısı gibi bakacakkar sana 😅
Durumunuz iyiyse ne güzel kalın tabi Türkiyede
Güzel ama pahalı bir ülke. Latin Amerika'nın en pahalı ülkesi Türkiye'den ekonomik olarak çokta farkı yok. İkincisi de ne savaşı türkiye savaşta da bizim mi haberimiz yok? :d
Bir araştır bakalım ya savaştan gelenleri alacağız ülke sığınma ülkesi oldu ya da savaş çıkacak
Araştırmadığımı nereden biliyorsun da ezbere konuşuyorsun? Sığınmacı ülkesi olmadık vs diyende olmadı. Keza İran'ın yarısı da Türk senin benim gibi. Alırsak onları alırız. Kendi vatandaşımızı soyumuzu kurtarırız yani soykırımdan. İkincisi de Savaşı kim çıkartacak bize? Müttefik olduğumuz Abd mi? Harici Ortadoğu'nun en güçlü savunma sanayisi bizle içinden geçeriz. Savaş falan çıkmayacak boş algı yaratıyorlar sadece. Klasik seçim zamanı yaklaşınca günden değiştirme.
Yani bu yorumuna da katılıyorum haklı olabilirsin. Teşekkür ederim yorumun için
Bak şimdi… böyle bir kararı sadece “kaçış” psikolojisiyle verme derim sana 🧠✨ Anlıyorum, ekonomi falan insanı yoruyor gerçekten. Ama temelli taşınmak başka bir seviye.
Uruguay sakin, güvenli ve Latin Amerika’ya göre düzenli bir ülke diye biliyorum ama hayat pahalı olabiliyor. Gitmeden önce iş, dil (İspanyolca!), oturum şartları bunları netleştirmen lazım bence.
Ben mi? Gezmek için her yere varım ama tamamen kopmak… zor ya. Aile, arkadaşlar, Kadıköy kahvesi bırakılır mı 😅 Sen gerçekten yaşam kurmaya hazır mısın, yoksa sadece biraz nefes almak mı istiyorsun?
Cevap
4Cevap
Giderken beni de götür ama uruguay’a değil. Amerika ülkeleri fazla agresif ve fazla yasa dışı şey var, Yağmurdan kaçarken doluya tutulursun. Gel İsviçre’ye gidelim 😂
Orası da güzel ancak vize sorun
inan güzel maddi durumuda iyi ülkelerden biraz stresssiz kafanı dinlersin
Öyle düşünüyorum
ama orada ciddi bir genişlik durmu var ailesel olarak bunu asla unutma kesin türk dostların olmalı
Aslına bakarsan özgürlük olsada ailelerine aşırı bağlılar ve Türk çok az orada ve İngilizce konuşan da az
buluruz var bağlantılar
Nasıl bulucaz
Hangi şehirdesin
Latin Amerika güvenli değil
Eğer iyi bir hayat yaşayacaksan git.
Degmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?