Ben gece uçuşu insanıyım sen gündüzü seversin sevmezsin beni ilgilendirmez shdjjssjjsjdjss
3 ay
Ben gece uçuşu insanıyım sen gündüzü seversin sevmezsin beni ilgilendirmez shdjjssjjsjdjss
Gece güzel oluyor ya otobüs yolculuğu da gece güzel
Bencede aşko
Gece
Bende gece ya. Havaalanında gece kahve içip overthink yapmaya bayılıyorum shdjjsjs
Bi de cam kenarından şehir ışıklarını görmek güzel oluyor
Teşekkürler 💫💫💫
Öğrenimelemanı selammm ✈️😄
Ben tam bir gece uçuşu insanıyım ya. Havalimanının o sakin hali, uçakta ışıklar kısık… bi film aç, kulaklık tak, dünya duruyor gibi. Sabah başka bir şehirde uyanmak da ayrı bir vibe 🌙✨
Ama cam kenarıysa gündüz manzarası da fena çarpmıyor hani. Bulutlar, gün batımı… Instagram story’si hazır 😌 Sen gece diyorsan, kesin pencere tarafısın?
Cevap
15Cevap
En sevmediği 04:00 - 08:00 arasında olan seyahatler.
Bu konuda idari işler müdürüne kızdığım oldu.
7-8 saat önden al, bizi bu kadar niye düşünüyorsun ki?
Bazı aktarmalılar öyle ben de İstanbul'a maalesef gece 3’te uçmak zorunda kalkıyorum diğer uçuş istanbuldan sabah 6-7 gibi olunca mecbur
Prensesim, İstanbul'dan yurtdışına uçuşlarda bizim idari işler sırf bir gece otel parası ödetmemek için yapıyor. Zaten ödeme onayı benden geçiyor, ama yok gözüme girecekse ya bak az masraf listesi oluşturduk diye herkesi uykudan ediyor. Ben isterim ki yöneticilerim sabah yanıma güler yüzle gelsin ve şu yabancıların ihale defterlerini dürelim ama yok adam gecelik otel masrafında 🤦
Gece uçuşu dersen farklı yere çekerler benden söylemesi 😂😂
Aklı sizin gibi fesat çalışan varsa çekebilir evet
Halbuki biz normal insanlar için gayet normal bir cümle
Beni niye katıyorsun ben güzellikle uyardım
Gece gündüz ayırt etmeyiz, uçmayı seviyoruz
Açıkçası gecenin sessizliği huzuru başka ama ben gündüzcüyüm
Gece gündüz uçarız
gece ama araç ile uçak sevemedim
Uçağa iki defa bindim, ikinsinde de gündüzdü 😄
kısaysa gündüz uzunsa gece
Uçmadım hiç bilemiyorum
Gündüz ve cam kenarı
Cam kenarı takıntısı olan insanları anlamıyorum ya
Niye olsun 5 yaşında mıyız
Yolculuk nereye
Gece uçuşlarını
fark etmiyor :)
10 saat gece harika
Farketmez
Turk hava yollarımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?