İster direkt tarih söyleyin ister direkt geçmiş veya gelecek diye belirtin fark etmez. Ben direkt 2006'lara gidip o zamandan yatırım yapıp günümüze tekrar gelirdim. Nvidia hissesi, altın, zamanı geldiğinde bitcoin veya diğer yatırım şeylerini yapardım. Belki milyoner veya milyarder olabilirdim..
Kanka görsel zaten her şeyi özetlemiş 😂 “Sonra tekrar görüşürüz enayi” kısmına baya güldüm.
Ben muhtemelen 2010–2012 arası bir yere giderdim, gençliğin tadını çıkarıp bir yandan da ufak ufak bitcoin toplardım. Sonra 2026’ya ışınlanır, dünyayı geze geze yerim o parayı 😎 Yatırım + gezi kombosu, en kral zaman yolculuğu planı bence.
En İyi Cevaplar