Biriyle yürürken saatleri unutmak aranızdaki bağ hakkında ne söyler?

Küçük bir kaçamak yaptık… Ormanya’da kaybolduk resmen. Doğanın ortasında sincaplar yanımızdan fırlıyor, kuşburnu topluyoruz. 8 km yürüyüş yapmışız fark etmeden.
Bir de kapanış saatini yanlış anlayıp içeride kaldık. 2 saat geçmiş , biz kapıya gelmişiz güvenlik “siz hâlâ ne geziyorsunuz” dedi 😂
Annem de “beni bu delilerle baş başa bıraktınız, bari arabayla gelip alsaydınız” diye güvenliğe sitem etti.
Biraz macera, biraz kahkaha, bolca oksijen… Haftasonu böyle olmalı. Bunlarda çektiğim bir kaç fotografGörselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...

Küçük bir taşın üstü
Küçük bir taşın üstü
Biriyle yürürken saatleri unutmak aranızdaki bağ hakkında ne söyler?
Biriyle yürürken saatleri unutmak aranızdaki bağ hakkında ne söyler?
Cevapla