Hiç dil bilmeden esc projeleriyle yurtdışına giden var mı?

arkadaşlar selam 30 yaş sınırına girmek üzereyim ve hiç dilim yok cebimde de pasaport harcı vs dışında pek bir param yok bu yaşta ve bu şartlarda esc (avrupa dayanışma programı) ile yurtdışına gidenlerin deneyimlerini merak ediyorum süreçte dil bilmemek çok engel oldu mu konaklama ve harçlık mevzusu gerçekten anlatıldığı gibi tamamen ücretsiz mi ilerliyor daha önce deneyimleyen var mı aranızda

Hiç dil bilmeden esc projeleriyle yurtdışına giden var mı?
Cevapla