Siz de böyle anlarda tezahürat edip ortalığı şenlendiren tiplerden misiniz?

Siz de böyle anlarda tezahürat edip ortalığı şenlendiren tiplerden misiniz?

Müzeye diye evden çıktık. Yolun ortasında dağ manzarası o kadar güzeldi ki, kartepe gittik. 4x4 geldi. Şuradan, geçmek istiyorum dedi. Millet manganlını, sandalyesini çekti. Çıkmaya çalışıyor. 1.2.3.4 gurur ve onur meselesi yaptı adam çıkamıyor. Herkes video, çekiyor. Kardeşimle tezahürat etmeye başladık. Adamın adı ihsanmış. Öğrendik ya ajajjaja ihsan abi ihsan abi çıkarsın ihsan abi diye bağırıyoz. Tribün bomba gibi. Kardeşimle meksika dalgası yapıyoruz. O kadar bağırdık gaz verdik, çıkamadı.

Ailemle en ufak birşeyi yaşarken mutluluğum, huzurum, kıcımınn donması, çok keyifliydi. Kardeşimle kurt gibi ulurken ajaja

Siz de böyle anlarda tezahürat edip ortalığı şenlendiren tiplerden misiniz?
Siz de böyle anlarda tezahürat edip ortalığı şenlendiren tiplerden misiniz?
Siz de böyle anlarda tezahürat edip ortalığı şenlendiren tiplerden misiniz?
Cevapla