Oda arkadaşlarım ile oda dışında görüşmüyoruz, şimdi tatile geldik dönem bitti diye arayan soran yok sizce niye böyleler?

Oda içinde görüşüyoruz ama oda dışında ses seda yok. İnstadan birbirimize reels gönderiyorduk onu da bıraktık şimdi. Hep ben gönderiyordum ondan gelmeyince de bıraktım. En son dönem bitimine yakın bir şeyler yapalım dışarı çıkalım dedim 2. dönem gideriz diyorlar erteliyorlar. Hep ben ön ayak oluyorum ama sıkıldım artık. Tatil günleri arayıp sormuyorlar bile. Sizce tavır koymalı mıyım?
Oda arkadaşlarım ile oda dışında görüşmüyoruz, şimdi tatile geldik dönem bitti diye arayan soran yok sizce niye böyleler?
Cevapla