Seksenlerde yaşamak ister miydiniz?

Zordu evet ama belli bir samimiyeti vardi. İnsanlar sizin sorunlarinizla gerçekten ilgilenirdi. Toplum olarak gün gectikce birbirimize olan sagimizi, sevgimizi ve tahammulumuzu kaybediyoruz.
Seksenlerde yaşamak ister miydiniz?
Cevapla