İsviçrede yaşayan arkadaşım : Gelmek istemiyorum knk dedi ne düşünüyorsunuz?

Öğrenci değişlim programıyla gitti şimdi oturum vizesi almaya çalışıyor gelmek istemiyormuş

knk diyo buranın verdiği hissi çok değil azıcık hissetsen o cehenneme bidaha gelmek istemezsin dünyada cenneti kurmuşlar

İsviçrede yaşayan arkadaşım : Gelmek istemiyorum knk dedi ne düşünüyorsunuz?

Ona göre biz Türkiyede mutluluk yalanı kuruyormuşuz mutluluğun ne demek olduğunu ancak orada yaşarsak anlayabilir mişiz

daha çok şey söyledi de kimseyi huzursuz etmek istemiyorum

İsviçrede yaşayan arkadaşım : Gelmek istemiyorum knk dedi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla