Eskişehir. Eskişehir'de hem hırt yok, hem şehir son derece modern ve hem de insanı son derece çağdaş ve zeki. Eskişehir yapılan araştırmalarda Türkiye'de IQ ortalamasının en yüksek olduğu şehir.
Şıkkı koymamışsın İstanbulu seçtim ama öylesine Ama Bolu derim Cennet gibi bir yer yem yeşil Amazon ormanı gibi Oralı değilim sedece çok beğeniyorum 2. Şehir de Ordu
5 sene önce ilk gördüğümde şok oldum inanamadım Böyle bir şehrin Türkiyede olduğunu Bir an kendimi Belgesellerdeki Amazon ormanlarında gibi hissetim Aşırı güzel Ordu da onu kadar olmasa da Yesil Sahili var sesiz bir yer tam kafa dinlenmelik ya da Emekli olup orada yaşamak 🤣
Bolu abant cok guzel ya ozellikle sonbaharda, orman bolgeleri bol yeşilliği olan şehirleri çok severim, insanın psikolojisini çok olumlu etkiler, oksijen bol etraf yemyeşil, orduya gitmiştim havası çok nemli hasta etti beni. d
Alışkın değilsin o yüzden hastalandın Oksijen çarpmıştır Bünyemiz temiz havaya alışkın değil Temiz hava göründe kendini kaybediyor organlar 😄 Öyle yerler çok nemli olur yağmurlarda Yıllın 6 ayı yağmur yağar hemen haftada 1 illaki yağar Orada 1 sene kalsan tam alışırsın havasına suyuna
Suları da öyle Bol mineralli oluyor Bademcilkler şişiyor Dudaklar gırtlar tahrip oluyor. Alışana kadar mahvoluyorsun 😆😂 Ama değiyor o güzeliklere temiz havaya suya
Kadıköy eğlence merkezidir İstanbul'da. Eğlence merkezinde yaşarsan bir süre sonra o mekanlardan zevk alamazsın. Kartal'da yaşıyordum, 20 yaşlarda Kadıköy'de de yaşadım bir süre. Kadıköy zevk vermiyordu artık. Maltepe ve Kartal en güzeli. 30-40 dk a Kadıköy ayaklarının altında
Öyle olur bal yiyen baldan usanır, bize şimdi çekici gelmesinin sebebi herseyin ayakların altında olması, kadıköy maltepe bu yönden avantaj ama işte o bölgede de sevmedigim biri yaşıyo adam her gun bi bolgede, karşılaşmak istemiyorum yoksa bence guzel.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İzmir.
Eskişehir. Eskişehir'de hem hırt yok, hem şehir son derece modern ve hem de insanı son derece çağdaş ve zeki. Eskişehir yapılan araştırmalarda Türkiye'de IQ ortalamasının en yüksek olduğu şehir.
Belki orayı düşünürüm, cok kisi egitimin orada daha kaliteli oldugunu soyluyo.
Evet eğitim konusunda da çok kaliteli bir şehirdir. Tam bir öğrenci şehridir.
Şıkkı koymamışsın İstanbulu seçtim ama öylesine
Ama Bolu derim
Cennet gibi bir yer yem yeşil Amazon ormanı gibi Oralı değilim sedece çok beğeniyorum
2. Şehir de Ordu
Evet dikkat etmemişim şimdi fark ettim, boludan memlekete geçerken o ağaclar evler gözüme tablo gibi görünüyo, nasıl yemyeşil çayırları var.
5 sene önce ilk gördüğümde şok oldum inanamadım Böyle bir şehrin Türkiyede olduğunu
Bir an kendimi Belgesellerdeki Amazon ormanlarında gibi hissetim
Aşırı güzel
Ordu da onu kadar olmasa da Yesil Sahili var sesiz bir yer tam kafa dinlenmelik ya da Emekli olup orada yaşamak 🤣
Bolu abant cok guzel ya ozellikle sonbaharda, orman bolgeleri bol yeşilliği olan şehirleri çok severim, insanın psikolojisini çok olumlu etkiler, oksijen bol etraf yemyeşil, orduya gitmiştim havası çok nemli hasta etti beni. d
Alışkın değilsin o yüzden hastalandın Oksijen çarpmıştır
Bünyemiz temiz havaya alışkın değil Temiz hava göründe kendini kaybediyor organlar 😄
Öyle yerler çok nemli olur yağmurlarda Yıllın 6 ayı yağmur yağar hemen haftada 1 illaki yağar
Orada 1 sene kalsan tam alışırsın havasına suyuna
Bide fındık topladım yağmur bi bastırdı😀 ordu da yaşayıp fındık toplasam parayı kırdım. d
Doğru bünye alışkın değil . d
Suları da öyle Bol mineralli oluyor Bademcilkler şişiyor
Dudaklar gırtlar tahrip oluyor.
Alışana kadar mahvoluyorsun 😆😂
Ama değiyor o güzeliklere temiz havaya suya
E hiçbiri, gidin yozgatta falan yaşayın. En azından yaşlılar var, büyük şehirlerde ki denyolardan yok.
Ankara çok kalabalık oldu, gelmeyin. Zaten çok sıkıcı bir şehir
Haklı ne kadar sevsem de
@IamAloneBoy17 kız kardeşim de atama için ankarayı tercih et diyo aklım çok karışık.
@IamAloneBoy17 sevilecek tarafı mı var
Ankarayı övüyo
Ankara kalabalık cidden tadı yok artık ne okudun
@IamAloneBoy17 halkla ilişkiler lisans
Ankara uygun nedeni ise kağıt kürek öğrenirsin
@IamAloneBoy17 İstanbul gibi geliyo bana, bi defa gittim.
Çanakkale , denizli , ısparta , nevşehir , bolu , ordu , samsun , sinop vb gibi.
Sınır dışı tercihen hsjd
O hepimizin tercihi de para yok. d
Saçmalama ağlamıyorum 🫤🤧
Benim yaşadığım şehir
Neresi
Kurulu düzenim olmasa çok özledim İstanbul'u
İstanbul'da yaşamanın tadını belli başlı semtlerde yaşayanlar alıyor bence, hani bir pendik kartal değil de kadıköy üsküdar gibi.
Kadıköy eğlence merkezidir İstanbul'da. Eğlence merkezinde yaşarsan bir süre sonra o mekanlardan zevk alamazsın. Kartal'da yaşıyordum, 20 yaşlarda Kadıköy'de de yaşadım bir süre. Kadıköy zevk vermiyordu artık. Maltepe ve Kartal en güzeli. 30-40 dk a Kadıköy ayaklarının altında
Öyle olur bal yiyen baldan usanır, bize şimdi çekici gelmesinin sebebi herseyin ayakların altında olması, kadıköy maltepe bu yönden avantaj ama işte o bölgede de sevmedigim biri yaşıyo adam her gun bi bolgede, karşılaşmak istemiyorum yoksa bence guzel.
Merak etme, aynı sokakta olmadıkça karşılaşmak zor :) gerçekten de öyle usanırsın bir süre sonra
Bir partinin gençlik kollarında, hergün bir yerdeler, nasıl karşılaşmayım, yani usanmamak icin bir seylerin biraz uzak olmasi lazim
Hayatımdan çıkalı 2 seneyi gecti ama işte görür musallat olur diye endişe ediyorum.
Ahahaahahah bir dönem bende öyleydim :) ben değilim dimi o adam 😅
Onun yaşı küçük sen olamazsın imkansız😀
Tanıdığım birisi olabilir mi? Hangi partiden 😅
Diyelim ki tanıdığın birisi ne olacak😀
Can çıkar sır çıkmaz merak etme :) küçük insanlar insanlarla uğraşır, benim uğraşım kendi hayatım :)
Yinede o isim bende kalsın:):)
Antalya
Ora da güzel diyolar
Tabi kadın için gene şartlar aynı olmayabilir ama erkek için misal soğuk. havakara. denk. gelmedigin sürece git sahilde yat uyu bişey olmaz
Kayseri
Hiç gitmedim ama güzeldir
Gel yerleş
orada da halam var, ama uzak baya kayseri.
Sivas Kimse yok
İzmir.