Güncellemeler
5 ay
Benden de çekiyoruz da o an telefon elindeydi tek bi oda kalmış dedi aa hemen al o zaman dedim demezmi benden mi diye, çok kızdım
Haftasonu kocamla yunana gidecektik otel bakıyorduk bulduk dedim sen al diye kocam demez mi benim karttan mı diye, ben gitmek istiyorum diye benden almalıymışız sen ben. Mi var dedim ama 1,5 yıllık evliyiz bana mı garip geldi
Cevap
12Cevap
normal değil,
Bu para işi mide bulandırıcı. Bence açık açık konuşmalısınız. Sadece bu konudan da değil. Genel para işlerini açıkça konuşmalısınız.
Ay erkek adam diye almışsın evine koca yapmışsın kınamıycam belki başka ödemelerden dolayı hesabı vardı tövbe tövbe
Degisik. mis. kocannnn herkes kendi kartinimi. oduyor
Seninde dediğin gibi sen ben yoksa sende ödeyebilirsin
Sen ben yoksa madem neden çok kızfın?
Ben hiç böyle bir şey yapmam öderim direkt
Kocam da kocam
Karım da karım
Normal sonuçta kasa birse
O nasıl saçma bi yorum muş
Bayaği kaba, bencil, sevgisiz yaklaşım
Kocanı boşa
Bu yüzden mi
cimri erkek ıyyy
Hiç etik değil
Kocanın kalitelisi
Verme buna ne para ne vajınA
Değil tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım selam, bence burada asıl mesele kart değil, hissettirdikleri. 💳
Normal mi? Yani bazı çiftler her şeyi ortak öder, bazıları “sen al ben alayım” diye paylaşır, o kısmı göreceli. Ama “sen istiyorsun, senin kartından alalım” havası varsa, işte orası biraz itici.
Bence sakin bir anda “Ben ortak hayat istiyorum, sen–ben hesabı gibi olunca kötü hissediyorum” diye açık açık konuş. Para mevzusu büyümeden konuşulursa çözülüyor genelde. 🙃