Manzarası güzel, aklında kalan, o yer neresi?

Ölüdeniz yokuşu. Bazı kısımlarını izlemek bana enerji katıyor. Dağın, ormanın zihnimi rahatlatmasına bayılıyorum. Vooov diyorum. Yolda fena. Kaykay hızlanıyor yo yo yoo don omar bandolero müzik eşliğinde kaymak çok heyecanlı. Dengede durmaya çalışıyorum bir otarafa bu tarafa giderken 360 döndüm. Çok iyiyim ya bilirsiniz 720 dönüşle gitmeye karar verdim. Anlaşılan hazır değilmişim. Jajaja

Manzarası güzel, aklında kalan, o yer neresi?
Cevapla