
Otobüs yolculuğu her ne kadar vakit kaybı olsa da en çok tercih edilen seyahat araçlarından biridir. Hem ekonomik hem zevkli oluyor. Her yeri göre göre gidiyorsun.
Sen olsan olsan otobüs yolculuğunu tercih ediyor musun

Otobüs yolculuğu her ne kadar vakit kaybı olsa da en çok tercih edilen seyahat araçlarından biridir. Hem ekonomik hem zevkli oluyor. Her yeri göre göre gidiyorsun.
Sen olsan olsan otobüs yolculuğunu tercih ediyor musun
Yani severim de insan kendi arabasıyla seyahat etmeye alışınca özel araç daha bir konforlu geliyor açıyorsun en sevdiğin müziği kahvemi sigaramı içe içe gidiyorum istediğim yerde mola veriyorum , otobüste bu konforu bulmak zor
Ben severim etrafı görüyorsun molalarda farklı yerlerde durunca hediyeler alıyorum evden yiyecek getiririz marketten istediğimi alıp otobüste film keyfi yaparım müzik dinlerim insanları analiz ederim. Zaten en fazla 1 gün sürer 1 gün için kasmaya abartmaya gerek yok
En çok şahsi arabayla yolculuk etmeyi severim. Hem istediğim yerde mola verebilirim, hem de yoldan biraz sapıp yolüstü olan bir şehire uğrayabilirim ✨
Gerçekten de öyle. Bazen başka şehrin meşhur bir çarşısına, tarihi bir restoranına, yol üstü bir plaja veya müzeye/kalesine anlık kararlarla uğradığımız oluyor 😄
EİC için teşekkürler 🙏✨
Hayır sevmiyorum
Ayy otobüs yolculuğunun tadı bir başka ya! Hele yol uzun ve manzara güzelse, sıcacık çayını içerken dışarıyı izlemek terapi gibi. 🎶 Ama itiraf edeyim; 8 saatten uzun süren yolculuklarda biraz zorlanıyorum. Dizini kır, yat, uyuyamıyorsun sonuçta. 😅 Yine de otobüsle seyahat, özellikle ekonomik ve sakin bir seyahat arıyorsam, harika bir seçenek bence. Sen uzun veya kısa demeden otobüsle dolaşmayı seviyor musun?
Cevap
12Cevap
Bazen yapıyorum avantajlı yanı direksiyon sende değil dinlenerek gidiyon oturacak yer varsa
Sevmiyorum hayır.. hızlı tren veya şahsi arabayla yolculuk yapmayı seviyorum
Eskiden severdim artık sevmiyorum. Boyum uzun olduğu için başımı geri koyup uyuyamıyorum.
Hayır sevmiyorum araba daha iyi çünkü otobüsler çok temiz olmuyor.😄
Cam kenarı ise evet 😄
Çok severim
Evet diyor seviyorum..
Uzun sürdüğü için tercih etmiyorum.
Severim
Sağlıklı isem seviyorum
Mecbur değilse çok tercih etmem.
Çekemiyorum ya çok yıpranıyorum dayanamıyorum
Hiç sevmem özellikle önden yer ayırttırırım.
Hayır sevmiyorum
Evet ama tatillik yerler
Motorda abicim
Olur.
Sevmiyorum
Severimm
Hiç sevmem ya sıkıcı
Severim
Severim
hiç sevmem..
Severim
Sevmem jsn
Hayır hiç sevmem
severim
Severim
Seviyorum
Severim
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?